Godmorgon 4/3
Nu längtar jag efter våren! Går varje dag och kikar på backen, här har kommit upp lite vintergeck (stavas) men inget grönt.
Mycket trött på vintern får jag erkänna fast det beror ju också på att vi längtar efter att det ska bli april/maj och gabrielle ska föla!
Ska storröja här idag samt sätta ut annonser på kaninungarna. Har en ungkanin också som söker nytt hem.
Någon som är intresserad?
I övrigt så blir här en lugn dag hoppas jag.
Ha en skön dag och hoppas att solen skiner på några av er idag iallfall.
Jasmine från ett gråmulet öland

Gomorgon!
Jag är uppe med tuppen frivilligt idag, körde gubben på jobbet o sitter nu i Aspås hos min bror, passar på o sitter uppkopplad mot lite snabbare nät. Ska åka till veterinären med brors katt Ragge, har tid 10 o de är en vanlig årlig koll samt vaccination.
Sen blir de stallet, ska rida ut Clabbe-skrutt. Efter de ska jag till Zickan o Oskar o rasta hundarna, dom jobbar fulldag båda två o Zickan kommer inte hem förrän 21 så hundarna (inte Siri då, hon är hos barnvakt) vill nog slippa den en stund o komma ut på en skidtur.
Så de e full huggning idag. Gubben slutar 18 o då blir de nog de vanliga pysslet hemma.
Hoppas ni får en bra dag!

God morgon!
Jag ska strax iväg på anställningsintervju, ni ska bara vet hur nervös jag är! Men jag tror jag tar mig därifrån levande, förhoppningsvis iaf;)
Senare blir det träning och förhoppningsvis så har jag fått tag i en fotograf så då kan det bli lite ridbilder på pålle.
Plugga ska det göras också…
Jasmine, du vet att jag är intresserad av en liten Nin, men du lär ju ta dig in till fastladet då
Full rulle här på morgonen, Dagis skulle ha "Lilla Vasaloppet" så vi har packat skidor och kollat bindningar på morgonen…
Försöker forska lite i en ev ponnyavelsförening i Gävleborg, vi skulle behöva en sådan.
Ska åka och handla på eftermiddagen, sen tänker jag nog inte göra så mycket mer idag. Vi ska ta helg, sista dagis-dagen idag
.
Ska försöka fotografera lite på mina hästar också…
idag är det fejjande och putsande av lägenheten. Vi åker ju till skåne imorrn förmiddag så jag har fullt upp med att städa och planera för smått. :)
Känner att det kan vara skönt att komma hem till en lägenhet som är någorlunda välstädad. Eller åtminstonne inte ett totalt kaos. Ikväll blir vi av med alla djuren, svärmor tar vovven och min fd sambo passar katten. och medryttaren tar harry tors-sön.
Vi har bestämt att vi ska skaffa en ny bebis till familjen, en liten iller, så nu håller jag på att läsa in mig på iller igen och sen ska jag börja kontakta uppfödare i trakten.
Så snart är man på väg till skåneland och ska träffa familjen och folk i allmänhet :)
här är det mulet men ljust ute ändå. Det verkar vara plusgrader då jag kanppt ser nån snö längre. måste ha smält bort under natten.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.