Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 559 ggr
Lindbygarden
0

Go dagens 1/3!

Go förmiddag gott folk!

Här skiner solen och vi laddar för högskolestudier och femmilen!

Igår var jag inte här utan vi var på utflykt heeeela dagen, superskönt att få komma iväg lite.

Annars så skiner solen här hemma, fröken G börjar bli väldigt rund om magen och det går inte att gå miste om att hon är dräktig. Man är ju såååå nyfiken på vad det finns för bebis där inne.

Igår skickade jag också in Gabbies papper om höjning till A!

Ska bli så kul och förhoppningsvis ska det göra hennes avkommor än mer attraktiva då de kommer ur ett så fint möderneGlad

Foggan växer och frodas, börjar bli väldigt stor nu så risken finns att han växer ifrån mig helt.

Höres lite senare och missa inte att ta en titt i tråden "vem har sagt att dressyrryttare är tråkiga"

LinaN
0

Go middag.

Idag är det grått här, litet trist efter två dagar med solsken o vackert väder. Ska ev tömköra eller rida idag, beror på hur jag känner mig när jag kommer till stallet. Ska gå ut idag igen. Skönt o få röra på sig. Speciellt när det inte regnar ^^

Annars så ska jag städa litet, så det bara är att dammsuga av på onsdag så vi kan åka till skåne med gott samvete på torsdag och slipper komma hem till ett katastrofområde på söndagen.

Vi börjar få rätt bra ordning härhemma nu. Egentligen bara litet småmojs som dräller. men det är det där lilla som är så irriterande för man vet inte var man ska börja ^^

Ska sy ett par yllebyxor åt sambons vikingadräkt idag och samtidigt skriva en artikel till medeltiden.ifokus. när jag ändå håller på. För där finns ingen byx-artikel ännu.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

joooossan
0

God middag!

Har städat idag, ska snart ut till hästarna. Dessvärre ingen sol här, moln, moln, moln. Men bättre än regn iallafall! ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

MiaMaria
0

Godag!

Jag klev upp till halv 8 i morse o bänkade mig framför tv:n o kollade på vasaloppet, en liten tradition för mig, såg hela, eller ja tills eliten gått i mål iaf och nu följer jag en kompis via nätet o ser hur de går för henne.

Nu har vi nyss varit på kalas hos min lill-kusin som fyller 7 år i morgon, trevligt!

Blir nog inte så mkt mer idag, är riktigt trött, blev en heldag i går o jag e fortfarande inte helt i 100 form än efter magsjukan.

I går ja, då blev den en skotertur först o sen på em/kvällen lastade jag clabbe o åkte till ridhuset. Va tänkt att vi skulle rida LA:6 på programridning på måndag så va bästa o känna på honom i ridhuset, har ju bara ridit honom 5 ggr o aldrig på en bana o Cicci bad mig rida på måndag så då va de ett o göra. Red på kandaret för första gången, han har bara gått i skogen med de tidigare men de gick inte så bra så efter uppvärmingen fick jag byta till tränset o sen red vi vidare, gick överlag bra men de blir ingen start på måndag, han gör alla rörelser o så men nää fick ingen bra känsla o då får de vara, vill inte åka dit o bara rida på 55-58% då tränar jag hellre mer o återkommer.

Men Clabbe är ju så snäll, gjorde allt själv eftersom jag fick åka själv, lastade o lastade av sadlade utanför transporten osv, han bara står där o e söt, så han är en klocka o åka med.

Hoppas ni har en trevlig dag!

Fiona
0

Godkväll!

Idag har jag  tränat lite med Dodde växlade lite dressyr med några skutt, härligt så! Har inte hänt så mycket mera idag, ska iväg till en kompis i kväll och göra snickerskakor & glo Beck. Just nu sitter jag och knåpar ihop en artikel till Glamour

Hoppas ni haft en bra dag!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg