OT Rädda Svenska urskogen
Jag vill be er att göra som jag, klicka för att rädda Verleskogen. den 19e mars faller domen hurvida denna fina skog ska avverkas eller inte.
Det är gratis att klicka, men om man vill kan man köpa skog för att stödja räddandet av skogen.
Det tar 30 sekunder av din vardag att klicka in där och klicka. Försök klicka varje dag, rädda skog, miljö och djurlivet i Verle.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Jättebra att du tipsar, klicka varje dag och du har gjort dagens goda gärning 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Håller med, jättebra! Visste inte om det innan
Men nu har jag klickat och lagt det som startsida för att inte glömma :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
#1 och 2
jag har klickat ett bra tag men har bara itne tänkt på att lägga till den här så fler ska se den.

#3 Superbra att du tar initiativet! :)
Har klickat och kommer göra dagligen!
mkt bra att du skriver!

Denna skog de handlar om, vad e de för skog och vart är den? Va in på hemsidan o klickade men hittade liksom ingen vettig info mer än att de är en urskog
#7 Citerar hemsidan:
"Just nu pågår en insamling för bevarandet av Verles gammelskog som är belägen i Ale Kommun (ca 5 mil NO från Göteborg). Vi har på oss fram till den 19 mars 2009 med att samla ihop nog med pengar för att rädda Verles gammelskog från avverkning."

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Hade jag haft råd hade jag köpt ett par rutor…. men det har jag tyvärr inte. Man kanske ska starta en insamling. om 25 personer lägger 100kr var så kan vi köpa en ruta.
Då skulle vi tex kunna köpa en dressyr.ifokus-ruta ^^
har klickat

Jag med!