Tävlingar på G?
Vad har Du för planer inför tävlingssäsongen 2009?

Jag har enbart planer som hästskötare, de blir lite blandad kompott, både dressyr, hopp o fälttävlan, men med huvudmålet på fälttävlan. Detta åt Cicci o Clabbe då såklart. Så de blir till att kuska landet runt i år igen o försöka blunda o filma samtidigt i terrängen 
#1 Hihi, jag sa ju att du skulle trilla dit inom kort igen ;)
Har inga spikade planer, beror på hur det går med inkörningen osv, kanske ska köra nån tävling…

Min första tävling blir nog 10 april. Vilka grenar det blir är inte helt spikade ännu, jag måste känna mer på tösen och se vad hon är redo för. Men det blir i alla fall en shettistävling, så mycket är klart.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Stjärnfalls tävlingsdebut är inplanerat i tidig maj. Dite ingenting. Det är träning som gäller för henne ;) Sedan får vi se när hon är redo! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Ja ut och tävla med er! Jag måste ju ha någon att följa när jag ingen ridhäst har själv
Jag och Golden ska till Frillesås och ställa ut den 15 mars och sen en träningstävling i tömkörning den 17 maj :) Efter det hoppas jag att jag har hittat en bra fodervärd till henne.

Får se om dom anordnar några små dressyr tävlingar eller träningstävlingar inom klubben. Verkar ju dock inte som någon jätte stor chans då dom bara har lokala & regionala tävlingar nu för tiden. Inte så kul när man ska ut och tävla dressyr första gången och då tävla lokalt jag vill hellre börja med en träningstävling…
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Ska till Båstad den 14 mars och rida LA:1 och LA:P1 :)
Sen är det division 1 efter det, och ja, längre än så har jag inte hunnit i mina planer ^^