Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 657 ggr
MiaMaria
2009-02-23 09:19
0

Gomorgon 23/2

Gomorgon!

Vad hittar ni på med idag?

Jag jobbar 8.30-17, seeegt låångt pass o många sjuka så vi har för en gångs skull kö, så ska hoppa in i trafik redan nu o avlasta lite.

I kväll kommer de nån som vill köpa Golfen, så får hoppas han dyker upp o vill ha den, häll gärna nån tumme för de Flört

Hoppas ni får en fin dag!!

SamanthaJones
2009-02-23 10:11
0

Sitter på jobbet och försöker sälja, får sluta efter jag fått in tre sälj (vilket inte kommer gå idag, har ingen ork till att sitta här i telefonen).

Efter jobbet blir det direkt till stallet. Tänkte köra lite seven games och barbacka ridning idag, känner att orken för ett ordentligt dressyrpass är helt borta (var tre timmar i simhallen med småbarn igår) :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

LinaN
2009-02-23 10:23
0

Morrn.

Svärmor ringde 08.30 sen ringde en kompis 09.00 så det var ju omöjligt att somna om.

Ska åka till ikea, SF-bokhandeln mm nere i storstaden idag! :D Längesedan jag var i Göteborg nu i enbart nöjessyfte.

Ska sen ut till stallet ikväll och prata med den ena hästskötaren. Hon är tyvärr inte så duktig som killen som provred förra veckan och hon är litet för försiktig med lillkillen så risken är att han tar över. samt att hon väger ju nästan ingenting så han kan ju dra all världens väg emd henne. så fårgan är ju hur man ska göra… hon är duktig och så men det känns inte som om det kommer funka i längden.

Sen blir det till att göra iordning i sovrummet när vi kommer hem igen. Ska ju köpa sängben och diverse på ikea ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
2009-02-23 11:15
0

#1 vad säljer du?

SamanthaJones
2009-02-23 12:54
0

Telefonabonemang till företag :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

exitingsvillemo
2009-02-23 14:05
0

idag ska jag röjja huset. framförallt i sonens rum.

Sen ska jag göra stallet. Halma lösdriften lite grann.

Ska ev (om jag hinner) spänna för Alvina framför pulkan och åka en tur =).

Mitt internet lever ju ett eget liv fortfarande så man får ganska mycket gjort nu för tiden.

Lindbygarden
2009-02-23 15:15
0

God dagens!

Nu har en sändning farit iväg till france så det känns skönt.

Nu väntar jag på mitt te sen ska jag drömma mig vidare i hingstjakten..