Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 701 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 22/2

Gomorgon!

Vad har ni för planer idag?

Vi ska iväg på dansk svenska gårdshunds klubben i Jämtlands gårdis träff nu snart. Ska träffas nere vid sjön o gå en sväng o sen grilla o mysa. Även fast de är för gårdisas får både Lasse o Tyra följa ändå, dom är ju Siris familj ju. Ska bli mysigt, men blåser väldigt så kan bli tuggt på isen. Hoppas de kommer många iaf. Kameran ska jag försöka komma ihåg o ta med mig, minnet e bra men kort

Sen har vi nog inte så mkt planer, får se vad de blir helt enkelt.

Hoppas ni får en bra dag!

Anna
0

Godmorgon!

Steg nyss upp. Ska plugga, plugga och plugga idag…. Fy så tråkigt.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LinaN
0

morrn gott folk!

Frukost står på schemat, sen ska vardagsrummet städas av, och likaså hall o kök. Dvs knö in allt skit i sovrummet ^^

Vi ska ha hantverksträff här från kl 14 sen, sen så håller vi väl på till kl 17-18 o sen måste jag ut till stallet.

Ska ta o longera lillpojken litet idag så han inte stelnar till totalt så får jag rida imorrn istället.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[Nesslan]
0

God förmiddag!

Idag planerar jag att ligga hemma och försöka bli friskare, blev förkyld igår och det är lite värre idag.
Sen kl 18 har vi årsmöte på klubben och min mamma är sammankallande i valberedningen så vi måste åka dit.

Men nu är det bara 3 veckor kvar till utställningen i Frillesås och helgen efter tänke jag flytta Golden från RRK till Stall Härkeshult. Jag hoppas att mars blir en bättre månad än februari :)

joooossan
0

God eftermiddag!

Jag har precis kommit hem från hästarna, måste plugga men kom på mig själv sittandes på iFokus ;)

Josefinejumpforjoy.blogg.se

Fiona
0

God eftermiddag!

Sov länge idag och gick sedan ut och red en sväng, toppen skönt väder med snö & sol! Sen var det tänkt att jag skulle plugga men jag har lyckats fastna här, men får snart slita mig.

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

LinaN
0

Go eftermiddag, det bidde inget pyssel här folk hade förmkt att göra eller vart sjuka…

Så det blir några semlor nu till mig o gubben, sen ska jag ut till stallet.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.