Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 564 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 21/2

Gomorgon vänner!

Vad har ni för planer för denna lördag?

Jag kunde inte sova längre så jag sitter här nu. Ska vid 9.30 köra gubben på jobbet o sen åka jag till lillbror, ska hämta lite saker o låna uppkopplingen. I går låg 3's nät nere från uppsala och till norra norrland så hade inget internet, uusch så irriterande de va!

Sen blir de nog en tur till svärmor, kanske köra lite skoter, får se.

Hoppas ni  har en bra dag!!

Anna
0

Godmorgon!

Jag vaknade precis av att syrrans ena katt kom och väckte mig.

Ska duscha strax, sedan fixa iordning mig och äta frukost. Packa ihop mina grejer osv. Vid lunchtiden ska vi (syrran, hennes sambo och jag) åka ner till lilla Virserum igen (där jag bor), semestern är över för min del. Så de stannar väl hos oss och fikar kan jag tänka mig och sedan när de åkt ska jag packa upp, fixa bilderna från den nationella hoppningen förra lördagen samt försöka plugga franska.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LinaN
0

Morrn, var uppe självmant kl 9 men valde att ligga o dra mig en stund. så nu en timme senare är jag vaken och någorlunda upprätt.

Idag ska det städas eftersom jag maskat med det hela veckan. Sen ska vi förbereda litet textil-hantverk inför imorrn när vi ska ha pysselmöte.

Men i övrigt så är det ju litet Harry som gäller, funderar på att skritta ut en liten sväng så han inte blir så stel efter ridningen igår och så får han vila imorrn. får se hur det blir :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Morrn morrn!

Har huvudvärk idag också, den här förkylningen vill bara inte ge med sigRynkar på näsan

Ska packa lite samt umgås med familjen. Börjar bli så ridsugen så jag nästan kreverar. Så lång tid kvar innan jag har häst i ridbar ålder också.

LinaN
0

Så en tur till granngården senare.. Ska till stallet alldeles strax. Vi är två stycken som bestämt oss för att lägga om hela foderstaten till våra hästar då det är en ren hälsofråga för hästarna.

Ska skriva en artikel om saken. Vi misstänker att den ena hästen hon lider av  diffus korsförlamning, att det är därför vetrinären inte kan hitta något fel förutom kotledsinflammationen och spatten. så nu ska vi testa att ta bort så mkt socker och stärkelse ur fodret som möjligt.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

joooossan
0

God eftermiddag!

Har varit ute och tränat lite dressyr med Dite, hon går riktigt bra nu! Orkar inte riktigt bära sig i galoppen än, men gör så stora framsteg! :) Jag och pappa stängslade även hagen med, Stjärnfall har gått ut nu. Stallägaren sa att stängslet var bra, yeah, right.

När vi kom till hagen såg allt bra ut, men lite längre fram (Hagen är GIGANTISK) så ser vi att det är superlätt för en b-ponny att gå ut ;) Nu hoppas jag att han ska stanna kvar iallafall :) *peppar peppar*

Josefinejumpforjoy.blogg.se