Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 602 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 20/2

God morgon gott folk!

Här skiner solen och det är nästan helt vindstilla.

Här hemma ska det röjas efter gårdagens firande och sen ska vi ut en sväng. Jag sitter och väntar på att det ska komma ut vart alla nygodkända hingstar hamnar samt priser för året. Har två ston som ska semineras i år så det är mycket spännande!

Ha en skön dag allihopa!

LinaN
0

Här snöar det! :D

Massor med snö! jättevackert.

Glömde bort att hovis kommer idag, han ska verka Harry och sen ska jag mäta Harrys fossingar för att se vilken storlek easyboots han ska ha.

Så det är hovis och sen kommer killen som ska provrida oc ev bli medryttare på Harry, grabben är ju duktig, följsam och har ett rejält mått jävla anamma så jag tror att han kommer gilla Harry. Får se om han ens sitter kvar ^^

Ska strax åka. har inga batterier i kameran så tyvärr kommer det inte bli en massa bilder.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Gomorgon!

Här händer de inte så mkt, lugn dag. Har återigen tvättstugan eftersom jag inte hann klart sist. Ikväll blir de hundpromenad o Lets Dance med Zickan o Oskar, tror dom skulle komma hit, trevligt.

Ja de e de lilla de, kanske klurar ihop nån artikel, får se Flört

Anna
0

Godmorgon!

Idag är det exakt 2 år och 7 månader sedan Wilda föddes :) Så nu kan jag med gott samvete kalla henne 3 åring Tungan ute

Vet inte vad som händer idag faktiskt. Det återstår att se!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Peppe
0

God kväll!

Iih jag sitter som på nålar, om 12 timmar är vi på väg mot GÖTEBORG =D

Blir väldigt tidigt men de får man väl ta =D

För övrigt har jag tagit en prommis med Blacky idag och kollat in omgivningen åt skogen-hållet. Maria ska rida imon när jag är iväg, får hoppas han är snäll =) Gick sjukt bra igår iaf.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0

Det gick jättebra idag!

Kristoffer ska ha Harry på torsdagar framöver nu :D så då slipper jag känna mig så stressad när man sitter i skolan 10-15 och sen hem, byta om, ut till stallet, fixa fort som fan och sen åka hem, byta om och sen iväg till rollspelslokalen. så gott o kunna ta det lugnt :)

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.