ridbilder.
här kommer efterlängtade ridbilder tagna idag ;)
jag har inte ridit in mig på honom helt ännu ;) det är mycket häst att rida, och galoppen ska vi inte prata om ;) sen gör snön det svårare, han märker att han inte har helt grepp..
hoppas snön försvinner snart så vi kan åka till ridhus.
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Gud va fin han är! :)
Han är fiiin. Hur gammal är Brimad?

Stiligt o fin gosse! Men de ser ut som om du bär omkring på honom?! Märks att ni inte ridit in er helt o hållet o att du kanske inte vant dig vid sadeln, du hamnar lite framåttippad o skänkeln något bakom.
Lycka till! Väntar spänt på o höra hur de går för er i fortsättningen! 
Jättefin var han verkligen, gillar färgen 
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Vilken snyggig häst! :D

#10 han är 7 år i år.
#11 han är väldigt framåt och vill ofta mer än jag ;) så stundtals älgar han på lite och blir stark=drar mig framåt.
men det ska nog rätta till sig när vi börjar träna. har bara ridit han seriöst en gång, på provridningen, inte helt lätt att få till det i snön eftersom han känner att han inte har helt grepp.. så jag hoppas snön försvinner snaart, så vi kan åka till ridhuset.
Han ser trevlig ut! Stooor kille!

Snygging! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Han är verkligen snygg, fast jag är ju inte sådär jätteglad i långa svanhalsar som han har ^^
Men det är ju mitt personliga tycke ^^
Men tror säkerligen att ni kommer komma långt på tävlignsbanorna, med sån härkomst som han har så hade jag blivit besviken om ni inte kommer nånvart ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Vad fin han är! :D Japp har ju likadant täcke som min förra sköthäst. ;D

Han ser verkligen jättehärlig ut! :) Lycka till i fortsättningen!

Jättefin, men du.. Är han skäck? ;)
//Mickan

#20 skäck, nej ;) den fläcken är stor som en handflata ungefär :P

#21 Okej. Visste inte att det var storleken som bestämde :) Alltid lär man sig något nytt, flott häst iaf!
//Mickan