Gomorgon 18/2
Gomorgon på er!
Usch hatar att kliva upp tidigt, va uppe vid 4.20 o började jobba nu 5.30, inget jag är speciellt förtjust i, grymt ont i huvudet oxå.
När jag slutar vid 12 så blir de hem o sova en stund som de känns, kanske ska jag åka o rida oxå, får se om Cicci vill ha hjälp idag, hann inte prata om de igår. I kväll är de tvätten som ska få sig en omgång oxå.
Vad sk ni hitta på med idag då?? Hoppas ni får en bra dag!!
Godmorgon säger jag från ett snöigt och kallt Öland! Vet inte om det bara är jag men man blir lite smådeppig av vintern som inte släpper.. För drygt tre veckor sedan hade vi sol och mildväder och det tom började dofta lite vår. Sen slår kylan till igen! Jag ska idag givetvis titta på skidskytte, leta vidare bland alla hingstar som finns tillgängliga, packa sten och gör alla vardagssysslor. Ha en skön dag!
gomorron. ska ringa till tanten som säljer easyboots o fråga miljoners frågor. gå till posten o hämta ett paket.
ut till stallet o grejja… skulle ev ha åkt till göteborg en sväng idag men han vi ska åka med måste jobba över så det blir kanske inte av. Men jag hoppas nu på att vi komer iväg på fredag eller till helgen. Vill förbi ikea o köpa persienn till sovrummet och nya sängben samt en såndäringa kil som gör att man inte trillar igenom i mitten…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Godmorgon!
Jag ut till hästarna nu, tänkte rida lite dressyrarbete med Dite idag! Åker hem och tar sedan tåget till en kompis i Borås, vi åker vidare imorgon till Göteborg horse show:)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
God förmiddag!
Ska snart ställa mig och laga lunch till mig och min dotter. Är hemma med henne idag och i morgon då hon är sjuk. Sen på fredag hoppas jag att hon mår bra då vi ska åka till GBG horse show.
Tänkte vi skulle ta en tur med Bill i eftermiddag och träna på det nya dressyr programmet som vi ska tävla i mars.
Annars är det lungt!
Ha det gott!

God eftermiddag!
Har vart i skolan tills fyra och har sen suttit här samt ringt runt till lite olika ställen för att leta efter sommarejobb, verkar som att jag är sent ute! Ska snart gå ut och göra stallet sen i kväll blir det att plugga…
Hoppas alla haft en bra dag!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg