Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 686 ggr
Fiona
0

God eftermiddag 15/2

Såg att ingen hade startat en godmorgon tråd idag så det får bli en eftermiddagstråd i stället Flört

Fick gå upp i ottan idag (kl 8) för att vi skulle bidra med en häst till domarutbildningen på Uddetorp för kallblod. Så jag & mamma åkte dit med vårat 3åriga ardennersto som inte har vart ute bland "folk" förut & endast blivit lastad en gång tidigare, och det var när vi hämtade henne. Men hon knallade på transporten direkt och skötte sig exemplasriskt när vi var där också, dock förstog hon inte varför hon skulle trava fram & tillbaka ObestämdTungan ute Så kom vi hem runt 3 så har jag städat till grisarna & suttit här, ska ut och tömköra Dodde nu också var ett tag sen.

Vad har ni haft för er idag? ^^

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

LovisaJacobsson
0

Idag har jag bakat BULLAR!  typ första gången, men det blev asbra :)

Annars har jag ridit en sväng på Lenny ut i skogen.

Lindbygarden
0

Go kväll på er!

Här är det fortfarande rejält förkylt. Har sj'lv lagat med hög temp i två dar så jag hoppar in och säger ej med löfte om att snart vara mer aktivGlad

MiaMaria
0

Gokväll!

Idag har vi mest legat o degat, blev en helkväll ute igår med god mat o dryck. Zickan o Oskar kom med hundarna mitt på dagen o vi tog en ordentligt uppfriskande promenad på isen innan de blev soffa igen. Zickan lagade jätte god middag. Nu har vi nyss varit till svärmor o hämtat massa saker som blivit glömda där o som vi behöver ha i veckan. Sitter precis o skriver en annons på en av bilarna, ska ut på annons igen nu pga oseriösa spekulanter, suck!

Så ja, inte så mkt har hänt här.

LinaN
0

gokväll…

har haft hantverkspyssel med en väninna och sen blev det promenad ut till stallet. mocka o fixa. Har fortfarande inte kommit igång med ridningen.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.