Godag 14/2
Hallå på er och god alla hjärtans dag!! 
Vad har ni för er? Sitter ni hemma med era älsklingar o myser?? 
Vi tog oss upp vid 9 i morse o käkade frukost o sen tog vi skotrarna o åka till min lillebror. 3 mil på 40 minuter, superfina leder o jätte kul o köra, kunde hålla en hög o jämn hastighet. Hade kameran med oss o passade på o ta massa kort, blev en hel del riktigt fina kort, bjuder på något smakprov. Sen åkte vi till en kompis o hennes pojkvän en mil bort o sen snurrade vi lite med dom ute på sjön osv innan de bar av hemmåt. Blev allt som allt 10 mil idag på skotern o de känns faktsikt lite i kroppen, men de va så sjukt kul!
Nu är vi i stan, jag har sovit lite middag o duschat o nu väntar vi på Zickan o Oskar som snart kommer. Vi ska ut o käka lite gott på restaurang o sen på krogen o bara mysa o ta de lugnt.
Hoppas ni haft en toppen dag!!

God alla hjärtans dag!
Har inte gjort mycket idag.
Red en sväng på Lenny förut, brr så kallt det var.
Sitter just nu vid datorn och slappar :)
goddagens, gubben o jag bojkottar alla hjärtans dag, det är bara ett jippo för att sälja mer blommor, godis och onödiga "hjärte"produkter.
Varför ska man visa sin kärlek o uppskattning särskilt en dag om året? Bättre att köpa blommor/presenter utan att det för den sakens skull är ett måste…
Promenerade ut till stallet idag, och gjorde iordning, promenerade sen hem igen. När vi kom till stallet kom Harry galopperandes mot grinden när vi kom gåendes. Väkdigt charmigt ^^ Boxen vart ok. Har ströat upp den rejält nu för några dar sen och det håller sig bra med en bal om dagen in.
Gubben han baka semlor innan idag, så vi har 6 semlor kvar i kylskåpet. ska se om vi orkar äta upp dem idag men det tvivlar jag på starkt ^^
i övrigt har vi bestämt att vi ska köpa en ny dvd då vår gamle lagt av helt nu.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Godkväll!
Hoppas alla har haft och kommer ha en fortsatt trevlig alla hjärtans dag 
Idag har jag kollat på en gymnastiktävling, det är sjukt att dom vågar sej på alla hoppen. Jättekul var det i alla fall! Ikväll ska jag umgås med några kompisar och se på film.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Godnatt ;)
Har suttit och jobbat idag, slitsammt ;)
Gjorde en smörgåstårta och blåbärsmuffins till mor och far som vi har suttit och smaskat på. Nu ska jag sova! :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se