god morgon 9/2
god morgon allihopa.
Som ni kanske märkt så har jag haft Ifokus-semester i helgen =) behövs ibland.
Moster med familj och mamma har varit här och vi har ätit gott och druckit gott.
Idag händer inte så mycket. Ska plocka udan lite här hemma och ta en svängom med dammsugaren.
Blev så enormt sugen på spagetthi och köötfärssås igår kväll, så det blir nog det till middag idag tror jag
.
Ska ut och dressyrera med Alvina lite, samt pulsa lite djupsnö med Ideal.
kan inte stava heller… köttfärssås ska det stå :/
God morgon!
Har har jag TRE SJUKA BARN med feber och halsont. Kan säga att jag börjar bli lite mör efter att ha varit uppe halva natten och gett hostmed, febernedsättande och tröstat ledsna småtroll.
Så idag handlar det endast om att ta hand om dem och hålla tummarna för att slippa trilla dit själv.

Gomorgon!
Sovit hos svärmor i natt, spelat lite kort nu på morgonen o nu e jag hos svåger o kidnappar datorn meddans gubben röjer snö. Nu har de slutat snöa iaf, men har kommit runt 3 dm i helgen, underbart!!
Ska försöka ställa in bilen i varmgarage sen så den får tina av ordentligt, är ju fortfarande -15 här så innan något fryser sönder så är de bäst o tina av lite. Blir nog lite skoterkörning sen oxå tror och hoppas jag.
Kvällen vet jag inget om än, skulle tro att vi blir kvar här.
Hoppas ni får en trevlig dag!!
Jasmine, tänker på dig o dina barn!! Krya på dom!!

God förmiddag!
Har haft sovmorgon änu en dag! Behövdes idag då mina marsvin har bråkat hela natten och racat så att de är spån över hela mitt rum -,-. Aja snart kommer en kompis hit så ska vi ut och rida på dom två bjäsarna, Albin aka Bananen & Amilo aka Biffen. Får väl se hur det går, kan slänga in en bild sen efter om vi fortfarande lever då ^^ Hade tänkt att tömköra Dodde idag också, men får se vad som hinns med! Ha en bra dag alla & hoppas Jasmine att dina småttingar kryar på sig snart!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Skulle vart på föreläsning i morse men mådde så dåligt så det inte är klokt. TRor jag har ett fibroskov, musklerna är stela, leder svullna och har en huvudvärk som känns som om det sitter två köttkrokar i bakhuvudet. Hade så ont i morses att när jag gick på toaletten grät jag okontrollerat och sen gott och väl en halvtimme efter toabesöket, så ont gjorde det att gå upp, gå 4 meter till toa, sätta sig, göra det man ska, upp och gå å lägga sig igen…
Ska bli skönt att ha hästskötaren ute i stallet idag. idag ska hon få mocka, göra hö, blanda foder, hämta in hästen o allt det där som hade fått min kropp att krevera annars. så det är rätt skönt, men helst av allt hade jag ju velat slippa gå ut till stallet överhuvudtaget.
nej fyfasiken, nu ska jag gå och knarka en alvedon till innan den förra slutar verka helt.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#5 Men fy va jobbigt! hoppas du snart mår bättre!
Godeftermiddag.
Skola hela dagen, ungefär fram tills nu. Vädret är lite trist, det blåser som attan. Som tur är, inte så kallt :P Ska iväg på styrelsemöte (ungdomssektionen) sen ikväll, blir väl kvar på ridskolan och kollar på lektioner också.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jag & en kompis var ute och red på biffarna förut, gick oväntat bra. Den ena är bara skrittad & travad på förut men idag blev det även en del galopp. Riktigt mäktigt att galoppera på ett ton häst
Otroligt mysiga hästar ardenner (:
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
#8 det är det!
uppdatering på läget…
39,3 i feber… mer ont, yrsel o fan vet vad, nu har luftvägarna börjat ge med sig med o jag hittar inte min bricanyl…. urka… inte szäkert jag loggar in imorrn.

#9 Uscha låter inte bra alls :O Krya!
Jenny
tack alla snälla söta.
behöver all på-krying det går…

Får försöka bli lite aktiv här igen…
Idag har det inte hänt något speciellt, skolan - hem -rida… som vanligt.
Just nu sitter jag och lyssnar till coldpaly, som jag ska skriva ett muntligt föredrag om på engelska *kul* …. inte….
Det var min klasskompis som valde ett band till mig.. lyssnar typ aldrig på musik annars.