Go' middag 8 februari
Idag har det blviit bestämt att vi ska ha valp. Svägerskan vill ta valpar på sin tik med vår hanhund så då ska vi ha en av valparna.
Så just nu försöker de komma överens om att göra det de ska göra för att det ska bli valpar, men tiken hon vill mest bara leka. Vi får se hur det går, vi ska ha dem ihopa idag och imorgon vart det tänkt.
Annars idag så ska vi städa, boka tvätt-tid och förhoppnignsvis börja tvätta. Gå en långpromenad med vovvarna till stallet och göra de vanliga sysslorna. Om vädret fortsätter vara som det är idag så kommer paddocken slutat vara halkbana tills imorrn så får hålla på tummarna för det.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Tjenare!
Hade igår en storstäds dag.. Röjde bort en massa skit från övervåningen som ska slängas,papper, tidningar, kläder, skor, prylar ja massa grejer. sen lassa jag ha och staplade om sen städade jag gården och stallet fick sig en genomkörare också.
MEN stora killen blev knall dålig här igår med över 40 graders feber, ont i halsen och hosta.. Så han ligger nerbäddad idag också.
Men nu har också Tindra fått feber!
Så blir jag borta ett tag så vet ni varför.
Godeftermiddag.
Fyyy 17 vad det snöar, det bara vräker ner! Det har utan tvekan kommit en halvmeter inatt och det blir inte mindre! Har varit hos en kompis fram till nu, senare ska jag iväg på fotbollsträning. Vi ska jogga ute.. KUL!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Hos oss har snön nästan smält bort men överallt är det isfläckar som är så tunna att de knappt syns… skoj o gå ut med två hundar som drar då :S

Gokväll!
Här vräker snön ner, sen de började snöa i går morse så hade de kommit ca 2 dm, helt otroligt va mkt de vräker ner men underbart oxå!!!
Gubben körde snöslunga 2 tim mitt på dagen, han e helt besatt o pratar inte om annat, han skulle helst köra dygnet runt om han fick. Blev en sväng på skotrarna men va lite väl kallt för de, -15 och okörda leder så fick slita o kämpa lite, ett atg satt mest alla 6 skotrarna fast 
Blev middag hos svärmor o nu sitter vi hos Zickan o Oskar, jag har råkat låna datorn o övriga kollar på tv. Rullar fortfarande in sjukt mkt kommentarer på pixbox, så himla kul! =)
Hoppas ni får en trevlig afton!! Jasmine, hoppas barnen kryar på sig!
uscha, Jasmine, dina ungar har nog smittat mig…
är helt jäkla off nu… svårt med andningen i bronkerna, yrsel, illamående och balansen är åt helsikkes… tror det är ett fibroskov igen… måste verkligen masa mig till doktorn o får det uppkollat.