Godmorgon 6/2
God morgon på er!
Har precis varit ute och släppt ut hästarna. Fogerty verkligen spritter av liv och gör ALLT för att få igång Tjalle på lite race. Uppskattas sådär av liten ponny som bara vill äta!
Jag har också precis lagt ut en länk till en namninsamling mot dunindustrin. Satt ett tag och funderade på om jag skulle göra det men anser att alla bör ha en möjligthet att aktivt ta ställning. Då det inte heller ligger några läskiga bilder eller detaljer så kände jag att det inte var någon fara.
Artikel nr 2 om Linda och Chocco blev klar igår, jag väntar bara på ett godkännande gällande en av bilderna sen blir den läsbar för er alla.
Bjuder på en vintrig bild på busig bebis, tagen i början av januari.
Idag är det fredag och jag hoppas att helgen kommer innebära att det blir en liten vändning då det varit en stressig vecka med läkarbesök för lillkotten och allmänt krassliga småtroll och även stortroll..
GRått och väldigt fuktigt är det ute så vi får se om vi kommer ut på något vettigt idag..
Annars blir det en lugn dag hoppas jag , ska fixa och pula lite här hemma.
Har satt sambon på att köpa saltsten,lusern och havre så vi har lite på lager så att säga.
Ha en fantastiskt härlig fredag!
morrn!
Trollhättan är idag helt inbäddad i ett tjockt o fint lager snö! Jag hoppas på ytterligare några decimeter. :D
Ska till skolan strax, på föreläsning mellan 10.15-15.00
Sen ut till stallet i eftermiddag och grejja.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
go förmidda!
Ska bli kul att läsa fortsättningsartikeln om Chocco!
Är sjuk idag också, oftast är det bara skönt att vara hemma men nu känns det mest tråkigt eftersom man inte ens orkar rida.
Min lärare red Nobban igår, han kanske kan rida henne idag igen, annars får jag väl gå ut och å med henne eller något…

Gokväll!
Klev upp 7 i morse och åkte o red Clabbe. Kyligt med -17 grader men frös inte de minsta. En helt underbar tur på laddad och super duktig kuse! Gjorde jätte fina öppnor o slutor både längs rak linje och på diagonal i både trav o galopp (red i skogen).
Sen har vi inte gjort så mkt, spelat kort o monterat en byrå till svärmor. Precis kommit in till stan nu, snart kommer Zickan o Oskar o alla 3 hundarna, så först blir de en promenad o sen är de Let's dance dax =)
Bild på Clabbe från idag när vi kom tillbaka, lite lätt svettig 

fick post från börjes idag :D
1700 pengar mindre på kontot, varav jag bara är skyldig till 350 av summan, resten är de andra i stallet som står för. men jag la ut sålänge.
Nu fick harry ett nytt fleecetäcke o ett par egna strykkappor, de såg först toksmå ut men när de väl satt på så satt de helt ok.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.