Godmorgon 5/2
Morron morron!
Idag är jag sjuk, är helt avdomnad i hela kroppen och förkyld. Känns lite dumt att inte gå till skolan idag när man har stalltjänst, men så är det.
Men hästen måste jag rida ikväll ändå, hon är pigg som jag vet inte vad, jag ser fram imot en eventuell rodeorunda
Hur ser dagen ut för er?
God morgon!
Trist att vara sjuk men det verkar som det går en massa skit just nu. Får hoppas du slipper bli avbockad mitt i allt
Här är det stress inför det som ska göras och jag upptäckte att de mail jag skickat till lärarna nog inte gått fram??
Så det ska jag ta tag i idag.
Ha det härligt så höres vi lite längre fram idag!
här har vi precis vaknat. Sköööönt med sov morgon =)
Idag ska jag storstäa huset, dammsuga, torka golv mm mm
Kpte en trimmer till pudeln igår som fått ladda under natten, så nu ska vi se om det är nå drag i den. Svindyr var den, så jag hoppas verkligen att den fixar att ta sig igenom pudel-pälsen…
Skulle det inte fungera så fick vi lämna tillbaka den iaf, det är ju skönt.
Kanske slnger in en bild sen på den nyrakade pudelpuffen ;)
*gäspar*
gomorron, lång sovmorgon idag… för ovanlgihetens skull 
Ska ut till stallet vid 15.30 nångång när en väninna vart o tittat på en ny lägenhet. så blir det vanliga, mocka och greja. Kolla hur lillkillen verkar ha det. ta in o pyssla litet o sen slänga ut honom i hagen igen.
vi har fått snö över natten så säg en 3-4 cm lager ^^
annars så är väl planen att åka på lokal konsert där artisten Loke spelar nånstanst nere i göteborg. annars händer väl inte så mkt mera.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Godag!
Precis kommit till jobbet, jobbar onödigt länge idag, hela 1,5 timma, hur segt som helst, speciellt när de är mitt i dagen o förstör allt annat.
Tänkte försöka ta oss ut o köra skoter i em/kväll, lite mildare nu. Skidturen på isen igår gick super! Jätte kul! Men saknar min värstingdragare Henke…
Ja så mkt mer har nog inte jag att berätta idag, booring day!
Ha en bra dag!!
Morrn!
Har inga empiriska planer idag, ska väl packa lite mer skit inför flytten typ… Och ta in hästarna i eftermiddag :)
Godeftermiddag!
Det har snöat hela dagen idag så nu ligger det säkerligen 10 cm nysnö på backen =) Synd att jag inte orkar rida tack vare en fin träningsvärk, men det blir nog lite NH i paddocken i alla fall.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Godeftermiddag :)
Skolan först idag, började med NP i svenska sen bara två till lektioner, bild & idrott, skönt så! Kom hem runt 4 och hade bstämt mig för att plugga matte hela dagen, men har fastnat här-.-. Ska pysa ner till TV:n nu och kolla på Hästbröder som går på ettan. Slipper göra något i stallet idag då pappa har fixat allt redan, skönt! Men ska städa till marsvinen & plugga är det tänkt i alla fall :)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
#6 Klenis, det är ju när man har träningsvärk de e riktigt gött att rida! Gärna när det är så illa så man behöver hjälp att komma upp i sadeln 
#8 Att komma upp i sadeln är väl inte det största problemet, jag kan knappt gå ;)
Tyst med dej och rid ;)
#10 Red faktiskt, HA! Kom t.o.m upp barbacka 

Ahhh vet ni vad jag har gjort??? Jag har åkt slalom!!! Så sjukt kul!!
Har inte åkt på minst 5 år, pga att jag varit rädd. För 12-13 år sen krashade jag rejält (verkligen REJÄLT), åkte in i en port som inte va fjädrande på en tävling, ramlade, åkte in i ett skyddsnät som jag tog med mig utöver en brant (200 meter),trasslade in mig rejält, bröt av skidor, stavar och pjäxor men klarade mig själv med en hjärnskakning o blåmärken. Så jag har varit ordentligt skrajj, men emellanåt tagot mig i kragen o försökt.
Men nu i kväll så åkte vi här i backen vid svärmor som är lagomt brant o snäll lift o de va så sjukt kul!! Nu blir de till o köpa utrustning o åka åka åka!!! Ikväll hade jag svärmors utrustning från 80talet, kände mig sååå modern o skämdes rätt bra 
Va bara tvungen o berätta de 

#12 Va kul att du övervunnigt din rädsla, personligen älskar jag skidor ner för backarna! Sådan oerhört skön känsla!
Idag har det varit lugnt, inget större har hänt. Får inte rida pga kotknackarn men ska ut och skritta på lösa tyglar imorgon :) Det har snöat här idag föresten! Ligger ca. 2 cm snö på gatorna som skulle regna bort imorgon. SUCK!
Att de aldrig akn få ligga kvar!!
Josefinejumpforjoy.blogg.se