God Morgon 3/2
morn morn på er.
Igår sov vi över dagis så idag är första vardagen för oss ;o) Förstår inte hur man kan vara så trött påmorgonen *zzz…*
Idag ska jag åka och handla lite. Lusern, isolatorer och elrep.
Annars blir det väl inte så mycket. Gubben är på möte i västerås och blir borta till sent, så det blir bara jag och skrutten hemma.
Mammas vovve är här också så nu har vi 3 voffsar hemma. Gammelgubben gör inte så mycket väsen av sig, sover mest.
Man går förbi då och då bara för att kolla om han lever liksom…

God morgon!
Har inte bestämt mig än om jag ska åka in nåt till skolan idag eller inte. lutar åt inte =)
Ska försöka rida idag iaf. sista skogsturen i det här stallet =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~
ska du byta stall? Nu har jag missat ngt känner jag :/

#2 ja vi ska ställa honom hos min tränare så jag får ridhus och så. sen är jag så sjukt trött på stallet jag står i nu… skulle flyttat igår men jag fick magsjuka så vi fick skjuta fram det lite =)
ok, då får du bättre träningmöjligheter då. Tänk om man kunde få ett eget ridhus =/ *suck* det ska jag önska mig av gubben, hihi.

#4 ja det kommer nog bli bra, finns iaf inga vanvårdade hästar där =) nackdelen är att jag måste ha skjuts dit men förhoppningsvis lyckas jag ta mitt körkort innan sommaren =)
Morrn.
Ska strax på föreläsning… är i skolan mellan 10.15-15.00 med en timmes lunchrast i mitten sedan… Läser ju officiellt barn och ungdomspsykologi sen igår! :D Nu ska man bara krångla med CSN och arbetsförnedring samt allt annat så man kan få sina csn pengar.
Annars händer inte så mkt. tror jag. Blir stallet i eftermiddag/kväll, men det gör inte så mkt iom att jag ändå ska ta in min häst ikväll… Får se hur deppig han varit idag.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Är i skolan och fick just tillbaka matteprovet.. tro det eller ej men jag lyckades få ett G, wiiie :))
Ska fortsätta ha matte tills lunch och sedan blir det Foto =)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
#7 Grattis ;)
Morrn på er, usch vad snurrigt det är att inte ha några fasta tider längre… :P Gick upp för 20 min sen eller nåt, hehe…
Ska snart till stallet, ikväll är det foderföreläsning på veterinärkliniken! Ska nog försöka skaka fram ett nytt jobb denna veckan också, kan väl inte vara så svårt :)

Godag!
Har legat i sängen till nu, har haft så grymt ont i huvudet, lite bättre nu men inte bra. Så är hemma från jobbet. Tänkte gå dit senare om jag blev bättre men finns ingen chans att jag kan sitta o koncentrera mig framför en skärm stenhårt i 4 timmar. Så de blir lugnt o skönt här hemma, kollar på film nu o ska väl försöka peta i mig lite o äta, kanske lite tårta som finns kvar sen i går. De är väl de enda som skulle kunna smaka.
Ja så mkt mer händer nog inte idag, skulle vilja ta en odentlig promenad för o få nå annat än skallen o tänka på men är fortfarande rysligt kallt så stannar nog inne.
Hoppas ni har en bra dag!
#1 Skönt att du äntligen får flytta!!
#7 Grattis!
Godeftermiddag!
En slapp dag i skolan idag, började med sovmorgon och ändå är jag rätt trött nu. Ska fortsätta att slappa framför tv tills ikväll, då ska jag umgås med lite kompisar och kolla på kälkhockey i ishallen. Det är typ Paralympic Winter Games här iår ^^
#7 Grattis =)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Så, hemma från föreläsningen… ska ner till posten o hämta ut en avi…
Fick ringt o satt upp mig o harry på kö till ridklubben där jandar flyttade till. Visade sig att det bara är 2 ponnys och så den andre tjejen i stallet som har en unghäst i boxen bredvid harry som står före oss i kön.
Men eftersom jag o den här tjejen känner folk på ridklubben redan och så så finns det en rejälv chans att vi får företräde eftersom de gärna vill ha folk som är vänner sen tidigare i sina privatstall då det blir bättre sammanhållning. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Go kväll får jag säga..
Har suttit i "skolbänken" hela dagen.. ska nu natta barn som varit uppe för länge och sen fortsätta plugga..
Jaha, då var jag också hemma från föreläsning… Mycket intressant, även om det var mest sånt man redan visste på ett eller annat sätt. Om två månader är det dags igen, men då är det tema hur hovarna påverkas av fodret. 200 pix per gång, fick med mig ett gratisprov på nå magmedel och ett saltkar :)

God kväll!
SKolan först, sedan var kotknackaren i stallet och fixade Dite :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

#15 Kul o se, så stiliga! Kasta in den i dressyhästtråden oxå vettja