Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 757 ggr
ElinH
0

Godmorgon 2/2

Godmorgon!
Vad ska ni hitta på idag?

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

ElinH
0

Själv sitter jag i skolan just nu och slutar vid fyra i eftermiddag. Tröött är jag så in i bomben. *gäääsp* Fattar inte hur jag ska lyckas hålla mig vaken hela dagen? Jag behöver kaffe tror jag xD
Efter skolan ska jag och en kompis ut på stan en stund :)

/ ElinH

MiaMaria
0

Gomorgon!

Va upp med tuppen i morse o körde igång en tvättmaskin o körde upp bilen på saab för o fixa nycklarna, satt där o drack en kopp kaffe o sen va de klart, smidigt. Åkte o beställde en tårta o sen hem o ta fixa mera med tvätt innan jag dök ner i sängen en stund igen. Sen upp o ta tvätten (hatar att ha tvättstuga tillsammans med hela huset), äta frukost o plocka undan.

Gubben fyller ju år idag så de e lite o fixa med, ska komma en hel hög med folk o de e ju trevligt om de inte ser ut som om vi bor i ett råttbo Flört Så de e nog de hela dagen kommer gå till, hämta tårtan vid 12 o sen vid 14 kommer första besöket. Får se om jag hinner in till er nå mer i kväll kanske.

Hoppas ni får en fin dag! Här ser de ut o bli strålande sol, men dock rätt kallt -24 just nu

ElinH
0

#2   -24 :o Ojjoj, jag som tyckte vi hade kallt i morse med -13 xD

/ ElinH

LinaN
0

urka gurka…. fick post av CSN och av någon anledning så anser de att jag är skyldig dem 6000kr… och de har då tagit hänsyn till att jag får studiemedel, men vafan?!

måste ringa dem och se vad i helvete de sysslar med… jag kan ju inte ha så pass stora skulder att de anser att jag inte kommer hinna betala tillbaka dem innan jag är 50…. jäkla knasbollar…. känns bara för att min ekonomi börjar rätt till sig så börjar något annat strula…

Blir stallet vid 15 idag, kommer en tjej som ev ska bli skötare på harry och hälsar på. Annars händer inte så mycket… Väntar fortfarande på besked från högskolan om jag har kommit in eller ej.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Go dagens!

Gud va jag önskar jag hade din energi Mia!Glad

Jag och barnen fick idag sovmorgon då Erik tog hand om hästarna.. Lyxigt med en sambo som fodrar, fyller vatten och släpper ut hästarKyss

Annar så har jag ringt för att sätta upp barnen i kö för nytt dagis.

Ska också fila lite mer här hemma och på artikel nummer 2

NJUTER av mina nya bänkskivor i silver galaxy.. Svarta med silverstänk i, en enormt stor fyrkantig ho och skåpsluckor som är cremevita med stående spånt, till detta har vi vitvaror i rostfritt samt ljusa trägolv.. Super nöjd!! Nu ska vara taket laseras vitt och väggarna kläs med vitlaserad panel!

Peppe
0

Go förmiddag!

Idag ska jag försöka ta mig till stallet och kanske rida lite lugnt. Hade värsta magsjukan igår men är i stort sett frisk idag…nästan
Har pga det fått flytta fram Blackys flytt till det nya stallet till torsdag. vilken jobbig mening det blev

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Marija
0

Godeftermiddag :)

Varit i skolan hela dagen så är ganska trött nu. Det blir inga hästar för mig idag men däremot ska jag till frisören senare, ångest! ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

LinaN
0

Det gick bra med skötaren, hon verkar vara en ordentlig tös som hade lätt för att ta till sig det jag sa. Hon kommer igen nästa måndag och sen får vi se vad som händer.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.