God morgon 1e Februari!
Gomorgon/middag
idag skiner solen här, jag klev upp när jag började drömma att jag mockade Harrys box, då jag tycker det räcker med att göra det en gång per dygn ^^
Färgade garn inatt, så har en del att ta vara på nu, har en härva med garn som fortffarande ligger i färgbad som nu snart ska tas upp och sköljas ur. färgade tre härvor igår.
Nu när jag klev upp och gick på toa såg jag att mitt nysatta mjöd börjat bubbla litet, massor småbublor så snart är jäsningen igång på riktigt!
Idag blir det relativt sent ut till stallet, så kring 17-tiden nångång ska jag o gubben ut. Blir smörgåstårta i stallet då Jandar och hans ena matte flyttade till annat stall igår. Så det blir mumsigt! Litet synd att de flytta men ändå, det är bättre träningsmöjligheter för dem.
Annars händer inte så mycket tror jag…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Go dagens!
Sitter idag med spräng huvudvärk.. måste vara ngt med vädret, är känslig för väderomslag.
Gubben arbetar för fullt med att lägga in våra nya skivor i köket.. ska snart ta trollen och fara iväg o köpa fika o glass! Mums!
Vi har nu fått all gödsel bortkörd vilket är underbart skönt!
ÅHNEJ. Det är redan februari. inte bra.
Varför måste tiden gå så förbannat snabbt jämt?
Jag har en miljon restuppgifter från skolan och morfar kommer och hälsar på så hur jag ska hinna med att jobba med dem är ett mysterium (kanske sluta sitta på iFokus till att börja med.. hehe :P) ska iväg till stallet och fota ridlärarna till ett utskick från föreningen OM JAG NU HINNER.
Jag vill stanna tiden. Är dessutom jättesugen på att fota hästarna i hagen nu när det är så mycket fin snö men det hinns ju såklart inte med. :(
Depp.
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

God middag 
Sov länge idag igen, skönt så! Har vart ute och ridit, skulle tränat lite dressyr men det gick väl inte så bra. Red mest runt på ett gärde lite planlöst och gjorde några volter & tempoväxlingar… Tog i alla fall några skutt över två hinder, några veckor sen vi hoppade med det gick bra. Måste börja planera mina ridpass lite bättre
Funderar på att åka med mamma när hon ska mjölka hos min faster sen och hälsa på Twist och fixa lite med han. Och komma på ett sätt att få köpa tillbaka honom till sommaren! Borde städa mitt rum & plugga matte också när nu det ska hinnas till
Plus att det ska städas till marsvinen, kaninen & stallet ska göras!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Goddag!
Inte gjort någonting alls idag och ska inte göra det heller… Rätt skönt =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Godeftermiddag!
Har spelat fotboll idag, i ett tennistält. Intressant ;) Lite senare ska jag iväg på årsmöte med ungdomssektionen. :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Godmorgon!
Har varit i stallet nästan hela dagen, red med nya sadeln för första gången hemma idag. Vilken skillnad!!! Måste snart gå och plugga matte, prov imorgon.. Få se hur det går ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se

Gokväll!
Här har vi haft en lugn dag med städning o disk (ja jag alltså, gubben har kollat o hejat på…) inför morgondagen när gubben fyller år o de kommer massa folk.
Va på ikea igår o shoppade, blev ett nytt soffbord, en byrå o massa andra saker, både till oss, mamma o svärmor. Stor bil (v70) o släpvagn o vi fick knappt plats ändå på vägen hem. Monterade ihop bordet igår kväll, byrån får vänta lite. Blev även en underbar promenade på isen här inne i stan i går oxå, hundarna fick springa lösa, vackert med all rimfrost o häsrligt kyligt (-17). Idag är de dock för kallt, inte så stor skillnad (-21) men vi hade planerat att köra skoter o de e de ju alldeles för kallt för, tyvärr.
Blir tidig kväll, ska upp på Saab i morgon bitti kl 7 o koda om nycklarna så ingen som hittar den nyckeln jag tappat bort ska kunna ta min bil.
Hoppas ni får en trevlig kväll!

Godkväll!
Har vart med mamma när hon mjölkade så fixade jag med hästarna hos min faster. Vi sålde en shettisvalack dit för något år sedan, och han ska tillbaka hit snarast! Hans hovar såg för j*vliga ut och en massa annan skit! Inte direkt vad man tror om ens faster, jag blir så arg 
Har hunnit med att göra stallet & städa till min kanin också. Ska hinna med att städa till marsvinen, mitt rum & plugga matte också, lycka till! (Y)
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg

HAHAHA, såg att jag skrev god morgon innan
jag ändrar det till godkväll ;)
Josefinejumpforjoy.blogg.se