Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettbilder-och-filmer
Läst 1401 ggr
Anna
0

Se hit =)

Jag är med i en liten tävling där man kan vinna täcke, schabrak och benlindor.

Har bidragit med två bilder på Wilda och ni får gärna rösta om ni tycker hon är värd det =)

Fyll i eposten, rösta den siffra ni tycker hon är värd, klicka på länken ni får till er epost och sen är det klart!

Länk 1
Länk 2

Tack! :D Wilda skulle bli överlycklig för ett nytt fint schabrak eller kanske t.o.m ett täcke!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

exitingsvillemo
0

Jag gav henne en 5a på båda Flört

Fiona
0

Jag gav henne också 5a på bådaFlört

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

Kika gärna in på min blogg

Anna
0

TACK :)

glöm inte aktivera sedan via länken ni får till er epost :)

annaattlid.se

Lindbygarden
0

Så nu har jag röstat på dina vackra bilder!

Anna
0

#4 tusen tack!

Hon ligger nu på 6e och 7e plats av ca 235st bidrag :)

annaattlid.se

Fiona
0

Ojdå vad bra hon ligger rill Skrattande tihi om jag kommer ihåg kan jag gå in och rösta i morgon med när det har gått ett dygn!

Jenny

Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!

MiaMaria
0

Röstat, självklart 5or på båda Flört

exitingsvillemo
0

Vi ska nog se till så Wilda får ett nytt täckeFlörtSkrattande

MiaMaria
0

Fast vi kanske ska läsa reglerna, om de va någon som fick onaturligt mkt rösten skulle den bli diskad, så använd många olika mailadresser Flört

Anna
0

#9 Jadå, men än så länge har jag inte flest röster, så… ;)

annaattlid.se

SamanthaJones
0

två 5or från mig :) Jag gillade länk två bäst ;) men båda var självklart jättefina :)

Vänligen

Sofia

Medarbetare på brukshundar

Anna
0

#11 tusen tack!

nu ligger Wilda 3a och 5a :)

ny dag idag vilket betyder att ni som tycker hon är värd det gärna får rösta igen!

annaattlid.se

MiaMaria
0

Använder jobbmailen o röstar igen Flört

Hur länge kan man rösta?

Anna
0

#13 tuuusen tack! till den 20 februari tror jag, så det är ett tag kvar ;)

jag vill nästan helst ha ett schabrak, haha =D

annaattlid.se

Anna
0

Nu halkar jag efter lite, ligger 5a och är utanför schabrak-placering så att säga…

tack för era röster hittills!

annaattlid.se

Fiona
0

Ska rösta nu igen ;)

Jenny

ElinH
0

Attlid, ärligt talat tycker jag inte att dressyr är det bästa stället att bedriva röstfiske.. Speciellt när bilderna ifråga inte har någonting med dressyr att göra.
Kanske något för andra att också tänka på i framtiden.

Men lycka till i tävlingen, det är väldigt fina bilder!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Marija
0

#17 Jag tycker inte att det spelar någon roll om bilderna har något med dressyr att göra eller inte. Dressyr är hästrelaterat och det är bilderna med. Det är ju valfritt att rösta, så om du inte vill rösta för att bilderna inte är dressyrrelaterade så gör inte det, men för det kanske andra vill rösta!

Nej jag tycker inte att det är något fel med röstfiske-trådar, så länge inte forumet svämmar över av dessa.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

ElinH
0

#18 Det är just det som är risken, får en får alla, eller hur?
Dessutom står jag kvar vid min åsikt att det inte är dressyrrelaterat.

Men självklart är det som du säger, helt valfritt att rösta. 

Ska prata med de andra medarbetarna.

/ ElinH

Anna
0

#17 Det är självklart bra att du säger vad du tycker!

Jag postade inte tråden för att jag hoppades alla skulle rösta på mig - utan för att jag vet att nästan alla medlemmar här inne vet vem Wilda är vet vem jag är. Det blir liksom som en liten "familj" inne på vissa forum och det uppskattar jag! Så jag tänkte, kanske det finns någon som tycker hon är värd en röst.

De andra medarbetarna + sajtvärden har ju skrivit i tråden och verkar inte bry sig.

Jag rider inte för tillfället eftersom min medryttarhäst avlivades i höstas. Just nu jobbar jag bara med Wilda och det enda dressyrliknande vi gör är att tömköra. Är jag inte välkommen här inne då?

annaattlid.se

Maliiin
0

Jag tycker inte att det gör något att Anna lägger ut bilder på Wilda där vi kan rösta! Vill man rösta så gör man. I annat fall gör man inte! Då kan man ju bara hoppa över denna tråd..

Å alla inlägg handlar inte alltid om dressyr fastän det är ett dressyrforum!

Så jag tycker att tråden kan få va kvarGlad Va glada för Annas skullSkrattande

Marija
0

#19 Ja visst finns det en risk. Men i så fall borde ni satt regler redan från första stund, innan det "gick så här långt". Självklart kunde ju inte ni som jobbar med sajten vetat i för väg att det skulle komma upp sånna här trådar om just den här tävlingen, men nu har ju Annas tråd (och andra trådar) varit igång i några dagar och du/ni reagerar först nu?

exitingsvillemo
0

#22 Vi resonerar likadant som Du. Eftersom tråden redan finns och har funnits ett tag så får den ligga kvar Glad.

Ingen av oss reagerade först på tråden, då det är som Anna säger, vi vet ju allihopa vem Wilda är och vi följer hennes uppväxt och träning med spänning.

För att vi inte ska bli "ridsport II" så vill vi ha regler som begränsar ämnet "häst" litegrann.

Vissa trådar hör liksom inte hemma här utan passar bättre in på "Ridsport", men det är svårt ibland, även för oss, att veta var vi ska dra gränsen.

Men nu är det som det är och tråden blir kvar.

Fortsättningsvis får vi diskutera igenom hur vi ska handla om det dyker upp fler trådar i samma ämne.

Mvh Anna, Medarbetare på Dressyr

Marija
0

#23 Nu förstår jag hur ni tänker och jag förstår även att ni vill skilja sajterna åt.

Enligt mej är detta en OT-tråd. Och lite OT trådar får man ju räkna med ^^ Nu menar jag inte att 5 sidor OT-trådar är acceptabelt, lagom är bäst.

ElinH
0

Det känns som det har löst sig nu i alla fall, jag är inte lika bra på att uttrycka mig som exitingsvillemo ;)

Klart att vi ska vara en "familj" även här, jag bara oroar mig för att dressyr ska bli fyllt av OT-trådar och klampa över på Ridsports ämnen så som exitingsvillemo skrev.

Hoppas det känns okej för alla och dig också Anna, menade inget illa mot dig :)

/ ElinH

Anna
0

Låter bra det ni säger =)

#25 Ingen fara :) Förstår hur du resonerade också!

annaattlid.se

Lindbygarden
0

Självklart ska du vara här hos oss Anna!Glad