Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 666 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 30/1

God morgon på er!

Idag är här heeeelt stilla, inte ens en vindfläkt. Hästarna får gå tillsammans idag igen då vi kommer få gödselhögen bortkörd. Ska bli så härligt att bli av med skiten så att sägaGlad

Kul också att se att Gabrielle inte lät lillkillen dia längre utan tydligt visade honom att det inte var önskvärt.

Ska hålla lite koll på dem och är det så att det är bestående så kan de ju gå ihop igen!

I övrigt ska jag idag läsa på om norsk skogkatt så jag lär mig lite mer om rasen.

Ha en skön dag!

exitingsvillemo
0

morn morn

Alex väckte mig nu. är glad att jag har en sjusovare till son (lik mamma)

Idag ska jag på tjejfest. En kompis, som jag inte träffar så ofta, kommer hem. Ska bli riktigt kul.

Imorgon tar jag ev lite IFokus-ledigt… Beror på hur kvällen slutar Flört

Hoppas ni andra också får en trevlig Fredag

MiaMaria
0

Godag!

Sitter på jobbet o har fullt upp, pratar med Tunisiens telefonist nu, lite spännande Flört Jobbar till 16o sen blir de fullt upp med o förbereda för morgondagen, ska hämta större bil på ett ställe o släpvagn på ett annat. Storshopping på Ikea i morgon som gäller. Så nå mkt mer hinner vi nog inte ikväll. blir nog tidig kväll, ska försöka åka vid 7.30 i måra så vi är framm till 10-tiden, en bit o åka…

hoppas ni har en toppen dag!

LinaN
0

Morsning korsning!

Idag blir det en tur till torp (stooooort köpcentra) och där ska jag kika på hööks o se om de har några billiga Ridbyxor på rea som passar min tjocka rumpa. Sen blir det in på Biltema o leta efter litet roliga småsaker, sen förbi en garnbutik som jag ska frossa litet i :D

Är sugen på att växtfärga nu igen så hade tänkt att försöka få det gjort nu i dagarna.

Sen när vi kommer hem från torp ska vi till stallet, grejja litet. fuska med mockningen igår så idag blir det till att rensa ordentligt. Försöka planera in när vi ska åka och köpa torv till lillpilten, har ju iaf råd att fixa med det nu ^^

Sen ska jag ta ut pengar till en i stallet som jag rä skyldig bensinpengar. Sen är man på plus minus noll igen ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

#3 Torp? Är inte de i Uddevalla??

Lindbygarden
0

#4 Iiihhh Maria du kommer svimma när du får höra vad jag har att berätta!!!Förvånad

MiaMaria
0

What??? Tell meeee!!!!

MiaMaria
0

#5 Btw, sett bilden jag la in igår?? Flört

ElinH
0

Slutar snart.. 16.00 sen blire tåg hem så är hemma vid kvart över 5. Ska trycka i mig lite mat o baka chokladbollar, sen ska jag och en kompis (kanske fler om vi lyckas få med dem) åka skridskor uppe vid skolans skridskoplan som vi TROR har is på sig ;)

Senare blir det kanske något med kompisarna, ska ta det rätt lugnt måste plugga som en tok i helgen!

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

Lindbygarden
0

#7 nej vart hittar jag dig!?!?!?

Marija
0

Godeftermiddag =)

Kom hem från skolan för någon timme sen och har bara suttit och såsat framför datorn sedan dess ;) Lite senare ska jag iväg och rida lektion på ridskolan.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lindbygarden
0

MiaMaria du har pm!