Gomorgon 29/1
Hallå gänget!
Vad hittar ni på idag?
Jag sitter på jobbet, har pass 8-17, med en lång lunch. I kväll blir de nog inte så mkt, på sin höjd en promenad.
Blev lite stökigt igår med den dumma nyckeln som smitit, blev ingen ridning o bara en snabb vända på stan, men lyckades iaf hitta present till gubben som fyller år på måndag.
Hoppas ni har en toppen dag!!
Jag sitter i skolan nu och slutar vid lunch :)
Ska gå på stan en stund o köpa lite kläder och så och ikväll ska jag rida dressyr för tränare på Filippa. Öppna blir det som ska tränas på, phu kommer bli jobbigt ;)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
God dagens!
Har precis skrivit en låååång tråd på norsk skogskatt iFokus och hoppas på massor av svar!
Ska nu lägga en bild på mig själv på presentationen så blir det lite mer perosnligt!
Annars händer här inte så mkt barnen är fortfarande sjuka..
God dag allihopa.
Gud vad jag har sovit inatt… Somnade 21.00 igår kväll och sov till 01.30, var vaken en dryg timme sen sov jag som en stock fram till 10.00. Utsövd? Jajamen
det är inte ofta man är det *suck*.
Så idag ska jag vända uppochner på kåken, här ska rensas och städas och tvättas och KASTAS! Ska väl hinna med iFokus lite också
Jag hoppas du hittar den perfekta missemissen Jasmine. Tala om ifall du ska köpa kisse närmare hitåt då kan du få ta med en liten lejonhuvad till mig
Goeftermiddag.
har vart på föreläsning idag. Klart intressant. Men oj vad trött i huvudet ma nblir när man inte är van vid sånt hära ^^
gick en sväng på stan med gubben och handlade på kappahl på lunchrasten (vi går samma kurs) fyndade ett par byxor och en tröja för totalt 175kr. alldeles lagom, älskar halva priset på reapriset på saker o ting :D
Sen efter skolan var vi bort till djurapoteket och boka en vetrinärtid till hunden. Han är ju 8 år nu så det är dags att börja göra årliga hälsokontroller tycker vi. Så den 16e feb ska han dit.
Ska en snabb vända till stallet nu strax och efter det blir det en sväng till rollspelslokalen där jag ska måla en ponny jag håller på med medan killarna spelar litet. o ikväll blir det tidigt i säng känner jag.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God eftermiddag!
Skolan idag, första lektionen var det språk, Italienska. Sedan hade vi mediaproduktion och jobbade mycket med serier, ingen text utan bara bilder, högst 10 st. Bilderna skulle berätta historien, superkul! :)
Sedan engelskaprov, blä.. Men men, nu håller jag på att packa ner allt jag ska ha imorgon när vi ska åka till sadelutprovaren, superspännd! Äntligen ska jag få min sadel till Dite! (;
Josefinejumpforjoy.blogg.se