Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 825 ggr
MiaMaria
0

Gomorgon 28/1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Gomorgon mina vänner!

Vad har ni för planer för dagen?

Jag ska köra mannen på jobbet strax o sen åker jag till stallet, ska ut o köra lite skogsdressyr med Clabbe. Känner jag för de ska jag även rida Maja (ponnyn), får se vad tiden räcker till.

Ska sen ut o köra skoter med gubbens brors tjej (vad kallar man de?? Vill säga svägerska men de e de ju inte…) o vi skulle grilla mashmellows (stavning?), så kan nog bli mysigt.

Tänkte även försöka hinna gå på stan, skorean har börjat o jag gillar de där med skor jag Oskyldig

Fick igång ljudet i går i nya högtalarna så nu kan jag äntligen lyssna på rix morgon Zoo Skrattande Passar utmärk nu när jag äter frukost, äntligen radio!!

Hoppas ni får en toppendag!!!

Lindbygarden
0

God morgon!

Har precis passat in ett nytt täcka till Gabrielle.. Sitter och börjar bli lite småsugen på att testa med Ravell till henne, finns dock ngr frågetecken..Finns så många fina hingstar men arbetsvilligt Bernsteinblod i komb med fullblod och dessutom gulingchans kanske hade varit kul att testa någon gång?

Vi får se vad som händer…

Annars har jag sjuka barn här hemma så det blir lugna gatan..

MiaMaria
0

Suck, inte tagit mig iväg än, hittade inte bilnyckeln o har nu vänt upp o ner på hela huset, kollat där bilen står, kollat förrådet, ringt parkeringsgaraget o polisen osv. Väntar nu på att mamma ska komma, hon är snäll o kör mig till min bror där jag har reserv nyckel.

Så får väl se vad de blir av den här dagen nu då, vad jag hinner… Lär ju måsta åka o koda om nycklarna nuså de inte är nån som har hittat nyckeln o lyckas hitta bilen, lätt hänt om jag tappat nyckeln i garaget. Usch va arg jag blir på mig själv, klumpe-klant!!

exitingsvillemo
0

ja det där med nycklar är ett gissel… Bilnycklarna och plånboken är de saker som försvinner jämt!

Själv sov vi över väckarklockan i morse så det blidde inget dagis idag. Lugnt och skönt, ingen stress idag.

Vi ska bara mysa och slöa tror jag. Ska försöka få sonen att titta på Wall-E med mig.

Ska försöka komma iväg och köpa lusern också, det är slut…

Samt saltstenar.

Ja vi får väl se vart dagen bär hän.

Peppe
0

God morgon!

Jag pallar helt enkelt inte skolan längre. Mitt liv känns helt meningslöst, jag kommer aldrig bli nåt ändå Rynkar på näsan så det är ännu en depp-dag här. fattar inte hur jag ska ta mig ur allt.

ska iaf försöka rida lite senare idag 

#1 fast vart får du gulingblodet ifrån? Ravell är väl typ mörkbrun? ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Lindbygarden
0

#4 Men så ska du ju inte behöva känna gumman! Klart att det kommer bli något av dig men jag vet att det är tungt att vara skoltrött..

Ravell är gulbrunGlad

ElinH
0

Är i skolan nu och har teori om stresshantering på idrotten..
Slutar fyra idag och när jag kommer hem kl. kvart över fem får jag slänga i mig maten fort för vid sex ska jag vara klar i ridhuset med Filippa för hoppträning på lektionspasset :))

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

Jag fick CSN-bidrag till högskolan! nu ska jag bara få antagningsbeskedet fårn skolan ocskå. Ska läsa barn och ungdomspsykologi. 30p nu i vår, så so long Socialen och arbetsförnedringen! :D

Ska ut o grejja i stallet idag medan det är ljust hade jag tänkt, men det beror på om vi ska storhandla eller inte idag… handlade en del igår men långtifrån allt som måste handlas.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

exitingsvillemo
0

#7 barn och ungdomspsykologi? Det låter väldigt intressant. Något jag skulle kunna tänka mig. Vad blir du för ngt när du är klar? Barnpedagog? eller vad`? Vad får du för arbetsmöjligheter?

Anna
0

Goddag!

Stannade hemma idag för att försöka sova bort huvudvärken, och det fungerade. Men har jätteont i halsen nu. Suck!

Dagen ska gå åt till att plugga till morgondagens ekonomiprov som jag måstemåstemåste få VG på åtminstone!

Och så får jag käka halstabletter så att jag blir frisk - två nationella prov nästa vecka också som jag inte får missa.

Hade varit mysigt att åka till stallet, men plugget går före…

Ha en bra dag alla!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

N-Jorgensdotter
0

God middag.

Hittade denna sajten igår, jättekul =)

Gör själv inte mycket. Var i skolan två timmar imorse men klarar inte av att gå mer än två/tre timmar oftast så nu tänkte jag stanna här ett bra tag.

Mvh. Nathalie Andersson
Silvergläntans kaniner reg. gårdsnamn sedan 2011nakaniner.weebly.com