Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettallmänt
Läst 948 ggr
exitingsvillemo
0

go morgon 26/1

morn morn

idag ska jag träffa en läkare samt min kontaktperson på försäkringskassan. Är jättenervös och har  inte sovit något inatt. Hoppas att det blir någon sorts planering för framtiden och inte bara sjukskrivning som det blivit de senaste årenObestämd

Kommer nog inte bli så mycket mer vettigt än så, har som sagt inte sovit något i natt (30 minuter kanske) så behöver nog en stödvila framåt eftermiddagen.

Ska försöka hinna handla lite också.

Hästarna får nog bara skrota i hagen idag.

Alvina var ute på en spännande tur med tjejerna igårSkrattande. En som red och en som åkt pulka efter, det är ju tur att hon finner sig i det mesta.

Jag vågar inte sätta på vagnen på henne eftersom hon inte känns riktigt säker vid tömkörning längst väg. Då backar hon ju ner i diken ibland och det vill jag inte med en vagn bakom.

Men pulkan gick ju hur bra som helst, så funderar om det är så att hon faktiskt behöver en utmaning för att tycka det är kul.

Hon kanske backar ner i diken för att hon helt enkelt tycker det är värdelöst, tråkigt att bli tömkörd.

När vi arbetar på töm (dressyrerar) så går hon som en klocka, så hon måste ha ngt att göra för att inte bli uttråkad.

MiaMaria
0

Gomorgon!

Jobbar 8.45-17 idag, riktigt seg dag känns de som om de kommer bli, sitter i startgroparna nu o ska snart släppa på samtalen.

Annars blir de nog inte så mkt förutom de vanliga, diska o middag när jag kommer hem. Städa ihop alla Henkes saker oxå Gråter

ElinH
0

Godmorgon, sitter i skolan nu och har naturkunskap.. inte det roligaste kanske :P
Efter skolan blir det plugg till matteprovet jag har imorgon :/

Ingen vidare kul dag med andra ord , hehe ;)

/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus

LinaN
0

Morrn, vaknade av posten som trilla ner i brevlådan….

har fortfarande inte fått något bostadsbidrag av försäkringskassan, men pengarna från soc kommer som planerat imorrn. Däremot så har vi fortfarande inte fått nått besked på pojkvännens CSN pengar… det skulle ses över och ordnas beslut om inom några dagar från att ansökningen kom in, ansökningen kom in den 16e jan och nu är det den 26e…. tycker det borde vara dags för besked nu…. *muttra*

Hatar när pengarna inte hamnar där de ska från början….

Ska ut till stallet, göra det jag brukar. ta hem och tvätta Harrys fleecetäcke som han lyckats ha sönder så jag kan rita av det och göra fleecetäcken av de två stycken fleecetyg som jag har liggandes härhemma… EV ska jag köpa loss ett fleece av en tjej i stallet som vart alldeles för stort för deras häst.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Oj!

Här var jag sent ute! Har varit borta hela långa dagen så därför inte varit här inne..

Det börjar hända lite saker här nu men mer kan jag inte säga för tillfälletOskyldig