God morgon 24/1 !
God morgon allihopa!
Här regnar det nu.. riktigt trist väder måste jag säga..
Jag ska gå över och klippa grannen samt sen städa klart inför kalaset.
Vi ska dessutom ha middag här ikväll.
har börjat spåna för en webhandel för bla Whiskystenar, pizza och stekstenar mm

God morgon!
Blev rent ut sagt skitförbannad när jag kom till stallet idag på morgonen. ovanligt i det stallet
not
ska iväg och träna strax, sitsträning blir det idag. har legat av mig så det behövs =)
Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Gomorgon!
Precis skickat en sur o bakis gubbe på jobbet, suck… Ska äta lite frukost o sen blir de en skidtur med vovvarna, en sista antagligen som Henke är med på, han åker hem i morgon
I går kunde han inte ens va hemma med Niklas när jag va på jobbet utan att gnälla o gråta, mattes vovve.
Sen vet jag inte vad de blir resten av dagen, hoppas karln e på bättre humör när han kommer hem så vi kanske kan hitta på något.
Ha en fin dag!
#2 vad synd att det inte funkade med voffsen
Här är det snöstorm. Stora flingor som snöar på tvären. Får hoppas att grannen kommer och plogar idag annars vet jag inte om jag tar mig någonstans. Gubben tog RAV4:an till jobbet så själv har jag bara tillgång till den lilla skitbilen, som är så lätt att den lägger sig uppe på snön och spinner med hjulen i luften. Går nästan fortare att gå dom 5 km till affären
.
Det är grått och eländigt ute idag.
Ska som nån timme eller så på kalas hos min svägerska som fyller 24a, senare i eftermiddag blir det då middag hos svärmor med obligatoriska likörer och snappsar till maten (vi är itne där så ofta och hälsar på) sen ska vi hem och vila upp oss….
Nånstans häremellan ska jag alltså lyckas ta hand om min häst också…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Ösregnar ute idag, det var mina tömkörningsplaner det… Suck. Vet att hon inte uppskattar att jobba i regnet så hon får stå idag och så hoppas vi på bra väder imorgon!
Ska plugga lite idag till nästa veckas prov i Samhällskunskap, sedan bara ta det lugnt.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

God förmiddag!
Måste städa ur transporten eftersom jag ska lastträna imorgon, den är FULL med hästgrejer. Sedan få jag se hur det blir med hästarna, det regnar här med och jag måste plugga matte, har prov på måndag.
Få väl se :)
Josefinejumpforjoy.blogg.se
Vad tror ni jag ska göra ikväll då!!!
Hehehe!
Jo det ska jag berätta.. min film från Ahnna har kommit + Ridlära av Tibblin och dressyr med Kyra K!

Idag har det inte hänt speciellt mycket… Planerat att plugga men inte gjort det, som vanligt xD
Har ridit en sväng på Lenny också, barbacka, det var en aningen hårigt.
Han har börjat fälla som en galning xD

Jaha då va man här igen då, efter en äventyrlig skidtur. Allt gick superbra tills jag mer eller mindre inte såg något o ramlöade ihop i en hög. Mådde skit o kunde knappt ta mig upp. Vad som hände vet jag inte mer än att jag totalt tappade kraften plötsligt, såg allt i en suddig dimma o va sååå nära att svimma. Hade ju inte ansträngt mig nå just heller, Henke drar ju som en kanon så de e mest o stå o hålla balansen. Lyckades iaf kravla mig upp o till närmast väg där jag fick hämtning, hem till Zickan o värma mig o äta lite o sen hem hit o lägga mig i ett varmt bad o nu mår jag prima igen, skumt! 
Nu blir de en lugn kväll i soffan med lite godis o kanske ett glas vin till körslaget 
#7 hihi redan sett filmen, gillade den, basic men mkt bra i utbildning syfte, skulle lätt gå o ha en studiecirkel kring den 
Just ja, kommer kanske en film senare från dagens bravader