Gomorgon 22/1
Gomorgon!
Vad händer för er idag?
Jag har varit ute o gått med Henke o va "nyttig" *host* o åt en semla till frukost 
Ska snart åka o rida, idag blir de uteritt på fullblodet, dressyr inspirerad uteritt. Ponnyn blir inte med idag utan jag o Clabbe ger oss ut i skogen själva. Känns lite spännande o rida igen, de va ju rätt kul sist. Får se så de håller i sig idag bara 
Gubben ska passa på o byta bromsar på golfen (äntligen) o sen blir de nog lunch hos svärmor. Skidtur med hundarna är inplanerad oxå.
Hoppas ni får en superdag!
Jösses att du orkar!
Här blir det tripp till mormor och sen det vanliga klabbet..
Hade tänkt longera och kanske introducera lite tömkörning på Tjalle!

Vilken dag de blev, helt underbar!
En dressyrsväng i skogen på Clabbe som tyckte de va mkt jobbigt att dressyrtanten skulle komma o ställa massa krav, men gjorde fina skänkelvikningar, öppna o diagonala slutor, allt i både trav o galopp, duktig kille. Prövade även att samla ihop lite extra o tänka tramp o de va inga problem. Men lite ridning är de allt, han är smart o vet hur han ska komma undan "om jag skjuter ut rumpan där o bogen där"
Men när man väl får honom inom ramen då går de toppen!
Blev inge bromsbyte idag heller, dom satt fast o när dom hade försökt få lös hade skruvarna gått av… Så de blir till o lämna in o byta.
Va sen på en ordentlig tur i skogen med hundarna, va nog ute i 1,5 timma. Jag på skidor med Henke framför o Zickan körde släde med Lasse o Tyra. Niklas fick stanna hemma med lilla Siri. Henke e suverän på drag. Vill ju helst att hundarna ska trava så dom orkar längre o vilken trav han har, full fart! Självklart blir de ju även massa galopp, framför allt i början o efter varje stopp 
Måste passa på o visa en bild på hundfamiljen som vi tog igår. Från vänster är de Henke, Lasse, lilla Siri och sen Tyra som hatar att vara med på uppställda bilder 
Men vilken underbar bild!!!

Precis lagt upp fler på pixbox oxå, så sista sidan i vinterfoldern, så kika på
Helgalna bilder från våran promenad igår
#4 är det dina vovvar allihopa? Nej det kan det ju inte vara eftersom du skrev att Henke kände sig ensam… Vems är alla hundar?=)
Lasse var verkligen läcker, men hanmåste vara väldans stor.
Aaaw, fina fina Tyra 
Jag har inte gjort allt för mycket idag, jobbat lite lagom, skrapat ihop pengar till lite after work imorgon (sista dagen, nåt får la vi hitta på) och sen lite klickerträning på kvällen. Nu blir det nana kudde så jag orkar med en hel natts hålligång imorgon 

#5 Nope dom andra är Zickan, min bästa väns hundar. Ja Lasse han är stor han, 65 i manke tror jag om jag inte minns fel och 32 kg