Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettallmänt
Läst 822 ggr
exitingsvillemo
0

God Morgon 20/1

mörn!

Jisses vad trött jag är, zzzz.

Det tog lång tid innan hjärnan reagerade när väckarklockan ringde. Men nu är jag uppe, även om jag fortfarande önskar att jag fortfarande låg i sängen och kurade.

Idag ska jag inte göra något speciellt. Sambon är borta på möte så det blir bara jag och sonen hemma hela dagen.

Suck, i ett svagt ögonblick lovade jag att han fick ta "nybilen" så det blir till att åka gammel-härk till dagis. Har man tur kanske man fått upp nån värme lagom tills man är hemma igen *brr*.

Jaja, jag får väl stå ut, det är ju bara för idag. Gubben vill ju "flasha" lite när han ska till huvudstaden och alltFlört.

ha en trevlig dag på er.

Lindbygarden
0

God morgon!

Ska tassa ut och lägga täcke på fröken sen kommer sambon ta ut dem idag. Man behöver gå över ett dike till frökens hage så han får den stora äran att klafsa idag..

Måste ju hitta en häst han kan rida också när han nu hjälper till så himla mycket med dem..

Annars blir det bullebak och inte så mycket mer idag…

Ahnna
0

Ska till ridhuset idag och hoppträna lite, är tanken.

Men det beror på hur väglaget är - jag har halkat och landat platt på rygg tre gånger sen igår kväll, eftersom det är is överallt med 5 cm blöt nysnö ovanpå… Tror inte att det är plogat på vägarna. Obestämd

Får se hur det blir!

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lindbygarden
0

#2 Usch! Låter helt livsfarligt!

MiaMaria
0

Godag!

Varit ute o gått med Henke o ätit frukost nu. Ska jobba några timmar i eftermiddag o ikväll blir de nog lugnt, kanske en skidtur igen. Gick så himla bra igår, han va grymt duktig på o dra, lite dressyr där saknas men de kommer bara han lär sig hur jag vill ha de. Va så mysigt o åka i mörkret med pannlampa =)

Ahnna
0

Nu är det plogat! Skrattande Måste bara bläddra i min hopp-bok lite och se vilka övningar vi ska använda oss av idag…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lindbygarden
0

#4 Åhhh va mysigt!

LinaN
0

morrn!

idag ska jag söka högskoleutbildningar i sista minuten och se om jag kommer in på nått. så kanske man slipper socialen snart! :D

ut till stallet som vanligt, mocka o grejja.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.