Gomorgon 17/1
Gomorgon!
Precis klivit upp o duschat, ska snart åka ner till Svenstavik, en by som ligger 6 mil söder om stan o göra en liten hemlis (får se om jag berättar när jag kommer hem
) samt gå på Dollar Store. När vi sen kommer hem ska gubben byta bromsar på golfen, som inte blev gjort igår o jag får se vad jag hittar på med, beror lite på hur de går idag oxå
Konstaterade just att de här e min debut i att skriva en gomorgontråd 
Hoppas ni får en toppen dag!!
God morgon god morgon!
Här skiner nu solen och vi ska snart fara ner på lilla byn och köpa lördagsgodis till alla barnen!
Ja du Mia, har du nu skrivit att du ska göra hemlis så blir det allt till att berätta det sen!
Ha en underbar dag gott folk!
Morrn!
vaknade nyss, helt ensam hemma. Gubben är i varberg och ska spela warhammer 40k turnering. och hunden är borthyrd till svärmor ^^
Så bara jag och kissekatten hemma ^^ va gottigt ^^
solen skiner och vi ska ut till stallet vid 11 snåret, göra iordning och sen ska vi åka med en av hästarna till ett ridhus och hoppträna henne litet. Hade gärna haft med harry med men ingen får dra två hästar med sina körkort i stallet… :S
Ska bara så kungligt slappa sen när jag kommer hem igen från stallet som jag beräknar ta minst ett antal timmar. Ev beroende på underlaget i paddocken osv så kanske jag kommer hoppa Harry själv idag ^^ måste ju våga rida på 40cm hinder om vi ska tävla 40 cm den förste mars ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#2 Vad är warhammer 40k?
#3 det är ett spel med massa små figurer som utspelar sig i framtiden, och man slåss mot varandra (tänk litet tennsoldater) och så finns det massor av regler och grejor…. jag är inte så insatt, jag hjälper honom att måla figurerna ibland men det är också allt ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Hej!
Jag sitter och funderar över vad min blivande internetbutik ska innehålla - har ni några tips? Det kan vara precis vad som helst, inom vilken genre som helst!
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Goddag :)
Idag är det i alla fall en behaglig temperatur, efter torsdagens ridtur i -25 så ska det bli skönt att kunna rida ordentligt idag! Men först blir det ett par kilometer längdskidor och sedan hoppas på att ponnyn är medgörlig så att jag inte behöver rida ihjäl mej ;)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Goddag =)
Sov ut idag till ca 12, skönt. Ska städa rummet och sedan får vi se om jag orkar åka till stallet, men det tror jag nog. Isåfall blir det promenad eller tömkörning, vi får se.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
god eftermiddag!
Idag kom min mamma och mormor och hälsade på, vi har grillat korv och promenerat i skogen med hundarna.
I kväll är det "pussel-kväll" med en god vän samt lite mat och lite vin. Blir lugnt och skönt (läs barnfritt).

Hallå igen!
Nu är vi hemma igen med våran nya familje medlem, en pointer hane på 2,5 år med namnet Henke. En omplacering som vi nu till o börja med ska ha på prov o se om de fungerar, så han trivs hos oss. Så resten av dagen blir till att ungås med Henke o ta en riktigt ordentlig promenad.
Först och enda bilden vi har på honom än
#9 Vilken långbent gårdshund
Gratulerar till nya familjemedlemmen
Jag misstänkte att det handlade om en ny familjemedlem, men det jag tänkte på har bara 2 ben och ingen päls

God kväll!
Sov till 11 idag och åkte med mamma in till stan sen för att handla lite & hämta min bror. Hem igen och hjälpa till med käket och sen ut och rida. Klättrade idag, gick ovanligt bra
Sen blev det att fixa i stallet och senare ska jag ta en prommis till en kompis och kika film!
#12 jätte fin hund 
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg