God morgon 16/1!
Hej på er allihopa! Hoppas ni sovit gott och fått en bra start på dagen!
Här ska röjas efter att Alex fått tag på ett paket med sugrör och ett nyöppnat paket med kaffe
Vi fick också en kull med småkaniner av honan som inte tagit sig på två parningar så om ngn är sugen finns det supersöta små lejon till salu om två månader ungefär.

Morron!
Jag började med att verka det minsta fölet imorse, så nu sitter jag här och blöder och tycker synd om mig själv. (Hennes hovar är mindre än raspen är bred, så jag lyckas alltid skinnflå mig själv.)
En kompis ringde tidigare i veckan och sa att hon kanske skulle titta förbi idag på förmiddagen, så jag har försökt städa huset så gott det går med en hand som är obrukbar. (Se föregående stycke om skinnflådda fingrar.) Men nu är klockan efter 11 och kompisen har inte hört av sig så jag tror inte att hon kommer. Lika bra det, för jag vill rida en sväng. (Fast det är -10 grader ungefär och jag har inga bra vinterfodrade ridskor, så av den anledningen sitter jag gärna kvar här med min fleecefilt och min halvt uppätna Paradisask och tycker synd om mig själv!)
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Godag!
Har varit uppe o tvättat o stökat på hela morgonen. Sitter o väntar på gubbens brors tjej nu, vi så åka o storhandla lite o på GG o kolla om de finns nå kul. Ringde nyss på en annons oxå, får se senare idag hur de går =)
I kväll ska nog gubben meka lite med en av bilarna o jag ska nog till Zickan o kolla på Lets Dance, är såå förtjust i Samuelsson =)
Hoppas ni får en trevlig dag!!
Hihi just ja, glömde bort igår att jag tog kort när jag kom tillbaka från skidturen, tror ni de va kallt?? ;-) Is i hela ögonfransarna o längs ut hade dom frusit ihop o så hela håret o jackan med is, häääärligt =)
Morrn. jag har haft mardrömmar inatt, om att hunden skiter ner ALLT, sig själv, golven, resten av hemmet osv. han hade till och med lyckats skita sig på ryggen och för att dölja sin synd så käka han upp skiten…. *rysa*
Men förutom bajs-mardrömmar så har jag fått nya funderingar och ska följa med en väninna och titta på en stallplats som kan innebära fri tillgång till både foder, strö och träningsmöjligheter i form av både ridbana och ridhus… så jag måste väga priser för och emot…. största kruxet är att jag inte kan ta mig dit själv eller med hjälp av buss då det inte går några bussar…. Men vi får se vad som händer.
I övrigt ska jag med Gubben min till banken för han ska byta bank vart det tänkt. sen ska jag ringa en bank själv som jag trodde jag avslutade men jag har ju nästan 300kr på den…. :S
Se nhänder väl inte så väldigt mkt mer…. hästen sen, mocka och blanda foder.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.