Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 925 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 13/1!

God morgon gott folk!

Ska nu köra Tindra till dagis:o) Sen ska jag slipa lite mer på en artikel ( behöver lite tillstånd från fotografer innan publicering här), ringa högskolan, städa och umgås med min goa familj:o)

Ha en underbar dag!!

Anna
0

Godmorgon!

Hade en lektion i morse och håla efter det + lunch, så börjar inte igen förrän 12.20. Sitter därför hemma nu.

Har slöjd, matte och engelska kvar innan vi slutar 15.20. I eftermiddag ska jag nog bara vila, hinner inte till stallet innan det är för mörkt och har dessutom huvudvärk.

Ha en trevlig dag alla :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

exitingsvillemo
0

Idag har jag haft sovmorgon, sambon tog dagis-passet i morse =) vaknade vid 9-tiden och bara suttit framför datan och druckit kaffe och slappat… Så tyst och lugnt här när sonen är på dagis ;)

Nu ska jag göra ett ryck i tvättstugan, samt hinna mocka och fodra och förbereda kvällsfodring.

Hoppas din huvudvärk går över Anna

Ahnna
0

Morrn!

Jag sitter och väntar på att grannen ska komma och plocka bort min enorma gödselhög - äntligen!

Därefter tänkte jag ge mig till ridhuset med den spanska utrustningen och rida dressyr - igår fick jag låna två spanska (eller en är faktiskt portugisisk) kandarstänger som kanske, möjligen, passar i min pållas trånga mun. Synd att ingen kan komma och fota när vi för en gångs skull ska se så snobbigt snygga ut… Skrattande

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lindbygarden
0

#1 Hoppas att huvudvärken ger med sig..

#3 Det skulle jag ju absolut vilja se!!!! kan du inte knäppa ngn form av bild??*snäääälla*

MiaMaria
0

Hallå!

tog mig en riktig sovmorgon idag o har precis klivit upp. Ska åka på verkstan med min bil, service lampan har börjat lysa nu även fast den servades före jul så dom har nog glömt släcka den så de ska dom minsan få göra nu.

Sen, dagens nyhet, ska jag åka o RIDA, de ni! Haha känns lite kul faktiskt =) Har inte ridit sen i september eller om de är oktober så lär väl få hyfsat ont. Är iaf en kompis häst som hon vill att jag ska rida lite då och då, typ en gång i veckan så hon får lite hjälp.

Så har jag itne ramlat av så återkommer jag senare =)

Just ja, la upp en film sen en skidtur igår oxå, hade ju lovat er en sån. Filmen hittar ni här o den är nån vecka gammal, Zickan har precis ramlat o försöker ta sig upp =)

Ahnna
0

#4 Men jag kan ju inte fota mig själv, ju! Rynkar på näsan Knivigt…

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#6 va!? Klarar inte du heller av det? konstigt…. *funderlurar*

Morrn, idag har jag tagit en lång sovmorgon även om jag vaknade vid 7 och inte kunde somna om…

Vädret är grått men verkar vara uppehållsväder så jag ska rida ut med en annan tjej i stallet då, jag har troligtvis fått min tagelharpa såld så nu kan jag förhoppningsvis köpa torv redan nu och slipper vänta till slutet av månaden!!! och så kan jag göra en beställning från börjes dessutom! Finns väl nått litet pyck jag behöver därifrån… just ja! ett vitt schabrak!

och nya ridbyxor… fast det får bli på hööks det. aja jag får se till att sluta affären innan jag ropar hej….

Gjorde en ny My little pony-custom, någon som sett serien Dexter?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

#6 Det förstås men pållan kan du väl fota:o)

exitingsvillemo
0

#7 klart man har sett Dexter, har ju döpt dvärgpudeln efter honom =) Sambon tyckte att om han måste stå ut med en dvärgpudel i hemmet så skulle han minsann heta nåt fräckt och rått, så det blev Dexter. Jag tyckte Molle, men fick ge mig för övriga familjemedlemmar…

#6 Ahnna säg till i tid nästa gång, så kanske jag kan hänga på och hjälpa dig med fotografering. Är kass på att fota iof men jag kan ju försöka iaf =)

LovisaJacobsson
0

God eftermiddag…

Kom hem från skolan för en stund sedan slutade kvart i två och det var skönt…
Sitter just nu vid datorn och har det skönt, när mamma kommer hem ska vi upp till stallet och så ska jag rida Lenny :)

MiaMaria
0

Hihi jag överlevde o de va nästan lite kul =) Red till o med två hästar, eller ja en ponny då först, de va riktigt kul, långa jag på en d-ponny =) Lilla Maja va de iaf, -97 e Artist - Connemara dräktig med Jaguar Mail. Och sen va de då fullblodet Clabbe som busade o brallade =) Maja har gått MSV A fälttävlan o hoppning o LA dressyr o Clabbe går LA hopp o dressyr samt lätt fälttävlan med placeringar, så de e lite roliga hästar =)

För första gången på länge fick jag trava i riktigt djup snö o hoppa över ett träd i skogen, inte alls likt mig =)

Så till de tråkiga, när jag kom ut till min bil o skulle åka så kom jag på att jag skulle ju fylla på spolarvätska så hämtade de i bagaget o gick fram o då saknades något, jo mina 3 svindyra extraljus Skrikandes Någon j*vel har varit där i natt o plockat lös dom o klippt kablarna o den står ju ändå i garaget just för att den ska stå säkert, annars hade jag ju kunna haft den på gatan. Garaget är låst kvällar o nätter o bara vi med kort kommer in så de e alltså nån som har sin bil där som gjort de. Har pratat med dom som har hand om garaget o polisanmält de, usch har varit så rysligt arg!!

Lindbygarden
0

#11 Snacka om höjden av fräckhetFörvånad