God middag 11/1
Ja jösses….
vore det inte för ett sms så hade jag fortfarande sovit… vädret är vedervärdigt idag, grått dassigt och fullkomligt deprimerande…
Dagen innehåller få moment av spänning. frukost, städa och stallet. Det är vad som är inplanerat. Ska se om jag orkar longera idag för det har blivit både mycket vila och mycket ridning för honom det sista…
*gäspa*
Nej fy för sånt här väder!
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Goddag!
Vaknade för någon halvtimma sedan. Är ensam hemma och funderar över om jag ska pallra mig ut till stallet sedan om jag hinner… Det är så trist väder och jag är trött, så vi får se. Hon har ju vilat ett tag nu.
Annars ska jag jobba med en hemsida till en kund och bara slappa.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

God middag!
Vaknade vid 12 och har suttit och kelt med min lilla gris (: Och hjälpt mamma att röja där vi ska renovera. Vid halv 5 så är det dressyrträning, ska bli skönt att äntligen få träna igen!
Jenny
Medarbetare på Mode & Skönhet iFokus - sajten om mode, skönhet, smink, glitter & glamour!
Kika gärna in på min blogg
Go kväll allihopa!!
Jag har fåt en supertrevlig nyhet idag och det är att jag kommit in på högskolan!! Så nu ska det läsas ekonomi
#3 grattis! :D
kom precis hem från stallet… är bra jäkla trött nu…. boxen såg ut som sju svåra år så jag ser fram emot att köpa torven nu i slutet av månaden. Eller så snart gubben får sina Csn pengar ^^
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
#4 Tack! Ska bli superkul!