God morgon 10/1!
Hahahaha! Såg nu att jag skrivit december på mina morgontrådar

Får nog gå in och ändra den rubriken tror jag!
Idag ska vi ha ngn skolförsäljning för insamling till äldste pojkens skolresa..
Lagom spännande..
Igår köpte vi ett xbox 360 *hehehe* Så jag satt och spelade Oblivion till 03 i natt! Så sköönt tt bara koppla av!!
Morrn… eller något…
Fick ett ryck igår strax efter kl 18, och började möblera om vardagsrummet… och då menaar jag verkligen möblera om… Inget står där det stod och vi har slängtut halva TV-möbeln osv osv… men nu ser det bättre ut och vi kan snart ta hem folk igen… Finns inget som en rejäl ommöblering för då blir det både städat och snyggt! :D kom isäng nångång vid 2 halv 3 inatt… så är lagom seg idag.
idag är vädret grått och tråkigt, troligtvis är det plusgrader med så det är ju rent åt helvete…. hagarna börjar smälta o bli geggiga igen….
dagsplanen ser ut som så att städa klart vardagsrummet och sedan arbeta sig vidare i resterande rum i lägenheten… dvs kök, hall och sovrum. Sen ut till stallet o grejja iordning allt plus hönäten för det orkade jag inte igår.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Idag ska vi åka och hämta våran nya soffa =) nu är allt nytt i vardagsrummet, sååå skönt.
Jasmine! Köpa X-box när det finns Wii… ;o)
Jag har gått ner 1 kg på Wii Fit, super bra träning som verkligen fungerar =D
Blir inte så mycket med hästarna idag, bara mockning och fodring. Måste ju göra klart mitt vardagsrum.
Sarr hos en kompis och byggde pussel till 3 i morse och drack stooooora mängder kaffe, så klockan blev nog 4 innan jag kom i säng, är lite mosig idag… Men vi fick nästan ihop hela pusslet iaf ;o)

Godag!
Gubben jobbar fram till 14 så jag sitter här hemma o har de lugnt o skön ;-) Kikar lite på bilpriser o jämför, klurigt!
Ska åka en sväng till svärmor sen, hämta lite kläder inför morgondagen då vi ska tillbringa dagen på skotercross tävling =)
Kvällen får vi se, blir nog lugnt skulle jag tro =)

God eftetermiddag!
Har tillbringat dagen på stallet. först hopptränat Allan och sedan ridit dressyr på Lenny.
Just nu sitter jag och pillar på min och kusens blogg; http://hastkusinerna.blogg.se/ Besök den gärna :)
Snart ska jag gå ner i köket och hämta en godis skål och sätta mig och läsa Brisingr, den tredje boken om Eragon :)