God Morgon 4/1!
God morgon!
Vad ska ni hitta på idag?
Själv skall jag inte göra något speciellt, ha det lungt och skönt.. bäst att passa på skolan börjar snart.
Ska antagligen upp till stallet någon gång också, rida lite dressyr i paddocken hade jag tänkt :)
Idag vaknade jag med ett ryck, glömde jag att blötlägga betforn igår!? Om jag glömde hoppas jag att ställägaren har huvudet med sig och inte fodrade torr betfor, om jag inte glömde så måste jag verkligen jobba med närminnet…. Inget minne av att jag gjort annat än lagt morötter i krubban…. klart obehagligt.
Idag ska jag städa bort julen härhemma, för igår plockade jag ner julen i stallet. Så det blir ner i källaren o hämta en låda och sen börja packetera allt bråte.
Sen blir det till att sortera tvätt och grejja så man kan tvätta i veckan som kommer, samt så ska jag till affären och panta burkar så man har litet mera skrammel när man åker till ullared imorrn :D
Ut till stallet, kontrollera så jag verkligen la betforn i blöt eller att de står vid boxen med oblötat så han inte har en foderstrupsförstoppning på gång. En tjej i stallet som jag pratade med nyss på telefonen säger att hon såg mig blötlägga men jag är så jäkla osäker på det….
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God morgon/dag allihopa!
Här är det snöööö!! Helt underbart! Har redan varit ute och fotat Fogerty som kommer få en egen tråd sen min pärla! Han har ju inte sett snö innan
Frukost med nybakta scones och rykande hett kaffe bjöd sambon på och nu står barnen och rycker i dörren.. Så ut och leka i snön ska vi.. häääärligt eller hur??
Bjuder på en bild på en mkt fundersam och halvt skräckslagen kuse som undrar vaaad är detta viiita matte??????

Gomorgon!
Lite lagomt bakis idag, hur kkul som helst igår =) Har lagt upp lite bilder på pixbox o latat mig i soffan än. Snart ska vi åka till några kompisar o efter de blir de en tur till svärmor. Kallt som bara den idag -25 o jag är helst inte ute, -20 räcker gott för mig.
Goddag!
Har packat klart mina grejer hos syrran nu, om en stund ska mamma och jag bege oss hemåt.
Resten av dagen ska jag bara slappa och gosa med min katt som jag inte träffat på 1½ vecka :D
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling