Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 736 ggr
Lindbygarden
0

God Morgon 3/1!

god morgon gott folk!

Här är lite är lite mildare idag.

Ska nu ut och röja hos pållarna samt få främmat!

Ha en fin dag !

LinaN
0

Go morra!

idag blir det litet städning av lägenheten och nedplockning av julpynt, sen får vi se vad som händer utöver det. Ska ut till stallet sen och grejja litet, ska troligtvis packa ner julpyntet på boxen. ska ev longera litet eller skritta lilla rundan då han hopptränades igår ^^

eller så hör jag med en av tjejerna i stallet om hon kan ta honom åt mig idag.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

[slo]
0

Morrn morrn! Här är det också mildare, fast på tvn sa dom igår att det skulle bli snö, så jag är glad att det är +grader och sol istället :P

Pålla blir det nog ridning på idag! Får se vad jag är sugen på när jag kommer dit senare :) Tänkte ta ett ryck och diska, städa och fixa lite här först… Blä!

Ahnna
0

Heppre!

Min dag består i att elda som en tokig och titta ut genom fönstret stup i kvarten för att se om minifölisen har rymt igen eller inte. Igår var hon ute 3 gånger som jag hann se, 2 av dem sprang hon in till "storhästarnas" hage! Förvånad Lyckligtvis står minifölis + mamma i boxen mellan storhästarna, så de "känner" varandra hyfsat väl trots allt. Men jag blir orolig ändå eftersom hon är så liten…

Det är el i staketen om nån undrar, men hon har så mycket päls så hon känner det nog inte.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Lindbygarden
0

En uppdatering!

Här vräker det ner snö!!!

LinaN
0

Här skiner solen och vi har blå himmel……

Jasmine, kan du skicka hit litet snö…. fast å andra sidan har vi blivit mer eller mindre lovade snökaos här i helgen…. *tittar efter snökaoset* inget ännu…. :S

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

joooossan
0

GOD MORGON!

Jag superglad! Det vräker ner snö och det har gjort hela morgonen! Skrattande ÄNTLIGEN!

Brossan och en kompis sitter och pimplar på sjön och jag måste sitta och göra skolarbete, suck. Obestämd Men det är skönt när man har allt färdigt! Sedan blir det väl en sväng till hästarna, ut och mysa i snön :) Måste sätta igång stjärnfall, kanske raka honom? Få se..

Josefinejumpforjoy.blogg.se

MiaMaria
0

Godag!

Här är de strålande sol (som iofs knappt orkar upp över horisonten, norrland…) o -20 grader. Har varit ute på en uppfriskande skidtur över myrarna med hundarna o sen blev de en sväng till svärmor o hämta kameran vi glömt där, blev en promenad där oxå.

Ska sova en liten stuna nu o sen göra mig iordning, ska på bröllopsfest ikväll. Min mor och hennes gubbe hade ju vänligheten att åka till Köpenhamn över hennes 50års dag för 2 veckor sen o då passade dom på o gifta sig oxå i all hemlighet så nu blir de kalas. Just ja, måste stryka gubbens skjorta oxå innen jag vilar, suck ;-)

Lindbygarden
0

#7 Va kul! Undrar om vi kommer få ngn sån inbjudan från Jämtland vi?Oskyldig

joooossan
0

#7 Hur mycket snö har ni?Förvånad

MiaMaria
0

#8 Ja visst =) Haha ja så småningom så kommer den, men den som väntar på nå gott ;-)

#9 Ja du, de har tinat ihop rätt mkt senaste tiden så nu e de nog bara 50 cm kanske, men ordentligt packat o igår kväll kom de 5 cm nysnö så föret va perfekt =)

joooossan
0

BARA 50 cm! Jag är glad att vi har 1,5 cm FörvånadFlört

Ahnna
0

Har också cirka 50 cm packad snö, samt 2 cm nysnö och 2 cm HAGEL! Var ute nyss och såg inte handen framför ansiktet för allt hagel, stora var de också…

www.stuteriprecious.se

joooossan
0

Jag vill med bo längre upp i landet, älskar snö :D

Lindbygarden
0

#12 Jösses!!!!

Ahnna
0

Jag bor söder om Gävle, så det är inte så långt norrut. Men både norr om mig och söder om mig är det barmark, så det måste vara nåt skumt med det här området…

www.stuteriprecious.se

LovisaJacobsson
0

#10 Wow 50cm! det har det inte varit här så länge jag levt iaf!

Idag var jag uppe och red på Lenny på morgonen.
Han är grymt sur och försöker sparka/bita stup i kvarten, fast jag antar att det beror på att han har börjat fälla :S Knas ponny i know..
Vi tog en tervlig liten barbacka tur i skogen iaf :)

Åkte sedan in till Överby (trollhättan) och shoppa lite.
En mysig vinter jacka och en tröja :)

Lindbygarden
0

#16 härligt med lite shoppnig!

LovisaJacobsson
0

#17 jo visst är det! speciellt när min andra jacka hade gått sönder :(
men man blir en anningen trött när man gått i ett varuhus en hel dag.. :)