Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 905 ggr
exitingsvillemo
0

God Morgon 29/12

God morgon allihopa.

Jisses vad dagarna går fort, snart dags för nyårsafton. Mellandagarna bara försvinner…

Idag ska jag städa ihop i sonens rum, sen ska vi försöka bygga ihop Lego-polisstationen han fick i julklapp.

Funderar allvarligt på att slänga ut granen också, det är barr överallt.

Ska ringa till möbelvaruhuset också.

Jag och sambon köpte ny TV-bänk och skåp dagen före julafton och nu har dom reat ner dom sakerna till halva priset. Väldigt fult gjort kan jag tycka.

Men man har väl 2 veckors ångersrätt enligt svensk lag, så skåpen ska dom få tillbaka, så jag kan köpa dom för rea-priset Flört.

TV-bänken har vi ju redan satt  ihop så den får vi nog ta för priset vi köpte den för.

Önska mig lycka till nu. REA-kriget har startat =)

Lindbygarden
0

#0 Hahaha… klockrent! Va smart!

Jag kommer över och bygger lego med er! Det är så himla kul!

Här händer inte så mycket idag, gubben jobbar och vi ska städa och pussla lite.

Ha en skön dag!

LovisaJacobsson
0

Lycka till!

Idag ska jag bara ha det skönt :)
hade tänkt att gå ut en sväng med kameran också och ta lite kort men ja, det vill visst inte väder guden för det är hur tjock dimma som helst här!

senare skall jag rida en sväng på ponnyn lite:)

Juste ja! jag och mamma skall städa ur och göra iordning våran sjöbod där jag och några kompisar skall fira nyår… :)

Ahnna
0

#0 Du är precis en sån kund som butikerna hatar! Flört Skrattande När jag jobbade i klädbutik höll folk på sådär och skulle byta och greja och få nya likadana på rean. Förvisso har de ju rätt till det, och du också, i och med svensk lag som tillåter bytesrätt, men det är ett fult utnyttjande av systemet och skapar MASSOR med merarbete för butiksbiträdena. Fatta skäll jag fick av min chef för att jag inte hann med alla små måsten, helt enkelt för att jag inte kom ifrån kassan på hela dagen! Folk hela tiden, alla skulle byta till sig billigare varor och få pengar tillbaka… *sucka*

Ska städa hela huset idag, diska all disk, damma av alla ytor och sånt. Får besök från mamma och moster i eftermiddag. Byn jag bor i har någon form av julfest varje år, där man äter gröt och dricker kaffe och lyssnar på föredrag om bygden samt köper lotter och hoppas vinna nåt. Jag gillar inte direkt sånt… Skäms Men mamma och moster vill gå och då tvingar de med mig också. Eftersom jag är nyinflyttad i byn så sitter alla och glor på mig jämnt och sådär, så jag känner mig väldigt utpekad hela tiden. Obestämd

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

exitingsvillemo
0

Tihi, dom får hata mig hur mycket dom vill Skrattande Hade det handlat om en tröja för 200:- hade jag inte engagerat mig, men har jag chansen att få tillbaka 1000:- då tar jag det…

#1 Visst är det kul med Lego =) Brukar sluta med att sonen tröttnar och jag sitter själv Skrattande

Ahnna
0

#4 I USA finns det komplicerade LEGO-satser för vuxna. Typ stora flygplan (meterlånga) och annat.

www.stuteriprecious.se

Lindbygarden
0
Ahnna
0

#6 Visst är det coolt! Vet inte vad de kostar, förstås, men jag skulle gärna vilja ha en sån byggsats… Tidsfördriv! Tänk hur tjock manualen måste vara…

www.stuteriprecious.se

exitingsvillemo
0

Jisses vad läckert, det ska jag önska mig i julklapp nästa år Skrattande

Manualen borde vara bibeltjock

MiaMaria
0

Godag!

Fortfarande sjuk, börjar bli less nu. Men ska kämpa mig i väg på jobbet ändå. Hade 8 tim pass men har pratat med dom o kortat de till 5 tim, bättre de så jag slipper köra slut på mig o bli mer sjuk igen o måste gå hem mitt i passet. Är sen ledig över hela nyår o jobbar först onsdag nästa vecka så då kom vi överrens om de.

Så ja, börjar jobba 13 o ska väl äta lite lunch innan dess. När jag slutar blir de o hämta karln på jobbet o sen åka hem. Försöka ta massa kort o lära sig kameran mer, va o köpte en systemkamera på rean, såå kul =)

Peppe
0

God kväll!

Här händer det ganska mycket just nu fram å tillbaka. Har ringt och bokat tid för sadelutprovning på söndag, men då måste jag ringa och flytta på dressyrlektionen som skulle varit då. Sen har Blacky tappat en sko idag så nu måste vi ringa hovslagaren och höra om vi möjligtvis kan komma ner imon istället för på lördag…. fullt ös =)

För övrigt är det svinigt kallt här nu. ligger på 10 minus både dag och natt i stort sett

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~