Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: god-morgon-trådar
Läst 1275 ggr
LinaN
0

God förmiddag 27/12 08

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Idag är jag så hes att jag knappt ens kan viska längre…. har börjat fundera på om man ska ringa jobbet och be dem ha nån i backup åt mig fall jag inte blivit bättre till nyår…. surt o missa de pengarna men samtidigt surt att smitta ner vårdtagaren.

ska strax iväg och köpa ett-två begbagnade täcken åt harry.

vad har in för planer för dagen ?

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

Uscha det låter inget vidare Lina!:o(

Jag har ätit grötfrukost och varit ute på promenad med fröken G. Idag har de gått i skilda hagar och oj vilket liv det blev! Liten gillade INTE den idén! Men han är 8 månader nu så det får räcka, mamma behöver sin energi till att syskonet kan få växa ordentligt..

Lite kul för jag hade träns på fröken och hon svarade fint på förhållningar även om hon var rejält på tå..

Hon skulle nog uppskatta att få bli riden liten sen!

Just det, vi ska iväg på middag hos min mor sen samt kika lite på vårt förhoppningsvis blivande hus..:o)

ThunderClap
0

god dag!

Jag funderar ärligt talat på något detsamma, ska gå min andra introduktionsdag för hemtjänst på måndag, känns rätt taskigt att smitta gamlingarna…

Jag sitter hemma och är sjuk idag, ska ut tillsammans med stallkompis till hästen och borde värkligen värkligen motionera honom lite för det kryper i honom och han är så jäkla snäll nu ändå och håller sig i skinet med mig, men jag tror inte han kommer göra det med medryttaren på måndag utan då kommer nog all energi explodera istället :/

I em så kommer min pojk hem :D Han har lovat en geting/humla kostym till hunden, så ska försöka fotografera det, haha, stackars lilla hund han hatar alla kläder och täcken :P

Ahnna
0

Morrn!

Ger hästarna ledigt idag och ger mig istället iväg till ridhuset med en granne och deras D-ponny. (Är chaufför, mutad med choklad.) Antar att de ska hoppa lite. Fryser redan som ett djur i mitt kalla hus och ser inte direkt fram emot några timmar i ett kallt ridhus, men vad gör man… Choklad, som sagt! Skrattande

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
0

Det blev 2 "nya" täcken, ett rts som saknade bukgjordar och sen ett thermomaster som vart lagat… ev ska jag göra om lagningarna men vi får se.

Sen ett skräptäcke som jag klippt sönder så nu har jag lagningsbitar och massa extra spännen att använda till de andra täckena om de går sönder igen senare :D

LovisaJacobsson
0

God kväll!

Har haft trevligt med kusinen idag :)
Vid middagstid åkte vi upp till stallet, Red både Lenny och Allan varsin skritt tur på dom frusna vägarna i skogen.

Senare var det årsmöte.

Nu sitter jag här hemma framför datorn och väntar på att mamma ska göra semlor! Mums!

Anna
0

Godkväll!

Idag har min syster och jag varit i stan (jönköping) och shoppat loss ordentligt på rean i mååånga timmar. Ojoj, kom hem med mycket bra/snygga saker - bl.a nya skor, lite smink och lite kläder. Helt slut nu så vi ska bara slappa framför TVn hela kvällen.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

ThunderClap
0

Jag kan uppdatera min dag med att pojk flyger hem först imorgon och min förkylning ser ut att gå neråt, så är riktigt grumpy och inget är kul.

LinaN
0

#7 det är som min verkar det som….. jag får nog jobba nyår och nyårsdagen ändå.

ThunderClap
0

Jag känner mig lite fundersam till om jag borde jobba eller inte, jag var sjuk sist jag var där med, så känns lite pinsamt att alltid dyka upp genomförkyld och smitta alla andra eller gamlingarna som ändå är sjuka, absolut när det är nytt jobb… Hum hum, får ringa min mor som är chef inom äldrevården och se hur hon ser på sina anställda dyka upp sjuka (har vi ingen glödlampe-smiley?!)