God morgon 26/12!
Eller ska jag skriva god middag?
Här städas det för fullt då vi får främmat från Tjörn idag.
Ledsen att jag inte är här ute så mycket just nu men det blir snart bättre efter julfirandet.
Ha en skön dag!

Howdy!
Ska ut och rida snart, men vet inte riktigt var. Har ungefär 100 alternativ och det är inte riktigt så underbart som det verkar, faktiskt - man slår knut på sig själv ibland när man försöker bestämma sig för vilken väg man ska välja! 
Ska bestämt ge mig själv ett ridhuskort i sen julklapp eller tidig födelsedagspresent! Har ett ridhus drygt en mil härifrån, som nästan alltid står tomt så man behöver inte boka. Bra underlag, välfylld hinderpark, frigolitkuddar på läktaren så man slipper frysa ändalykten av sig om man ska sitta och titta på när nån rider på vintern och så vidare. Kort sagt ett bra ridhus att träna i. Har börjat prata med en granne som har en dotter som hopptävlar om vi inte kan sammanstråla i ridhuset och bygga hinder ihop då och då. Det blir så mycket trevligare än att behöva åka helt själv och släpa bommar och hinderstöd till förbannelse. Då är man ju ändå trött och less innan man ens har kommit upp på hästen!
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
Goddaaag =)
Ska till pappa, hans fru och min lillebror nu snart och äta middag med dem.
Annars inget planerat för idag!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Blev en tur till köpcentrat mitt i mellandagshysterin här…. in på kappahl, H&M och rusta, men hittade inget av större värde där… och denna trängsel! fick svimningskänslor mer än en gång kan jag lova!
sen in på harald nyborg, hittade en ny sele åt hunden för 49kr med inbyggd reflex. nästan inget folk. Sen bort till granngården där jag köpte ett kvasthuvud för 26 spänn som ska borras upp i boxen till Harry så han förhoppnignsvis slutar klia röven på vattenkoppen, köpte sen en halti åt hunden och till mig själv de två DVDerna som det fanns gott om kvar till mig ^^ och när vi svängde förbi apoteket köpte vi öronrens åt både hunden och katten….
ska ta o käka litet nu och sen avvakta när vi ska åka till stallet och pyssla litet…. ska nog ge Harry en viloperiod nu, för han börjar visa att han tycker det är jobbigt när jag kommer och tar på honom grimman/tränset så nu får vi hänge oss åt sånt som är skojjigt.
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
God… eftermiddag kanske man får säga nu?
Jag har jobbat med bildförsäljingar hela förmiddagen och sedan
varit på middag hos min farmor och farfar.
Resten av dagen har jag ingen inplanerat. Skönt att det är så för en gångs skull ;)
/ ElinH
Medarbetare på Dressyr.ifokus
Jag blev hästledig idag, tjejerna i stallet hjälptes åt med att rå om lillkillen så jag med min krasslige hals och snorige näsa kan ligga hemma o bli rent knäpp….
har visserligen ett gäng täcken jag skulle kunna börja laga men orkar ju inte ta mig för något alls just nu,,,,
blått nättäcke behöver nytt bogspänne, röd/grönrutiga täcket behöver lagas en del vid bakre kryssgjorden där det är en reva, det nedersta blå/turkosa har en miljon småhål som måste lappas.
Och sen har jag det nyaste regntäcket som måste lagas med…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.