God morgon 25/12
God morgon gott folk!
Så var det juldagen! En massa god mat och trevliga klappar blev det igår. Lilleman vart givetvis livrädd för tomten. Stackars barn.
Idag är det stilla och kallt, hoppas på lite flingor idag:o)
Familjen och mys står på schemat.

God morgon :)
Idag blir det en slappar dag!
Ska snart kolla på film med mamma och sedan skall vi åka upp till stallet och ta hand om pollarna :D
Ska bli riktigt skönt att komma ut, man känner sig lite ofräch såhär dagen efter julafton…
Ska bli kul att prova duverse julklappar också :)

Morrn!
Jag är "ledig" idag, hade inte tänkt rida eller köra nån häst alls. Måste ändå vara inne hela dagen och elda, elda och elda eftersom det är minusgrader ute och min elvärme är trasig. Mycket ved behövs… Man skulle ha en egen skog, alltså.
Ska nog sitta och mysa framför mina nya filmkanaler och sy på mitt senaste medeltidsprojekt. (En ylleklänning, handsydd, mycket pillande och broderande. Tidsfördriv!)
Trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag har ett överskott på choklad just nu och jag vet inte ens om jag kommer kunna äta allt själv!
Fick 1 kg belgisk choklad i julklapp av mamma, hade 400 gram Non Stop Mjölkchoklad sen innan och fick en liten ask After Eight också. Helt underbart, mina favoriter alla tre, men jag känner inte för choklad just nu!
Vet inte vad som har hänt med mig, jag är inte kär, jag är inte extremt lycklig över nåt… Chokladsuget har ju alltid funnits där, som en bra vän liksom. Känner mig ensam utan min chokladhunger! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
jag är knallförkyld…. halsen är som ett rivjärn, har haft svårt att svälja inatt så alla mina kuddar är seriöst nerdrägglade.
en tavla jag ritat åt lisette på ridsport har inte kommit fram… *suck*
ska ut till stallet senare idag, ska även ta reda på om stora köpcentrat är öppet idag, för då ska vi ev dit och jag ska in på granngården o kolla rean på täckena…. samt se om de däringa dvderna finns kvar….
annars blir det inte så mkt gjort idag…. ska mest försöka kurera mig… men när inte en kuckeliane-hostmedicinen lindrar halsen då är det illa…
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.