Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 622 ggr
LovisaJacobsson
0

God Morgon 24/12

God morgon och God jul!

Vad ska ni hitta på idag, på självaste Julafton?

Själv ska jag ha det riktigt skönt,  det blir väl en sväng upp till stallet sedan för att Rida lenny och fixa lite hos Allan.
Sedan kommer kusinen och hennes familj för att fira jul hos oss :)

Ahnna
0

Jag firade som sagt jul igår, så jag har inga planer för dagen. Jo, jag ska rida tänkte jag, men inget annat direkt.

Dagen började med att minishettisarna hade haft ner sin krubba, så jag fick rota fram en skruvmejsel och sätta mig och försöka fixa det. Lättare sagt än gjort, eftersom skruvarna är kapade för att väggen är för smal så att spetsarna sticker ut på utsidan av boxen annars. Så jag fick leta fram en hammare också och banka in skruvarna en millimeter och sen skruva. Tog ett tag… Särskilt med ett föl som hela tiden la rumpan mot krubbkanten och tryckte bakåt, så att skruvarna åkte ur igen! Tack ska du ha, liksom… Oskyldig

God jul till alla som inte redan har fått det överstökat! Glad

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Anna
0

Gick upp för någon timma sedan, har sminkat mig & klätt på mig, bara håret kvar nu :P

Sedan ska vi väl äta lite julfrukost, titta på TV, spela lite spel och så innan vi äter julmat senare. Sedan presentöppning (fast det knappt är några presenter i år, sååå skönt att slippa julklappsstressen). Ikväll blir det väl film och umgås =)

Ha en bra dag alla!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Magster
0

Ska till min faster blir det, kanske rida lite och äta julbord med kusinerna som vi alltid gör på julen :D

God Jul på er alla!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

joooossan
0

GOD KVÄLL!

God jul på er alla! :) Jag började morgonen med att åka till stallet, hade lite julklappsöppning med hästarna och red sedan barbacka en liten runda med en kompis när det SNÖADE :D (Inte haft snö på jul sedan 2001)
Åkte hem, gjorde mig i ordning för kl. 1 kom gäster. Vi har ätit massor och nyss haft julklappsutdelning ;)

Hur festligt som helst! Hunden visste för första året precis vad han skulle göra ;) Tomten sa "Här var ett paket till OBOY" och han sprang till tomten, tog paketet i munnen och sprang tillbaka under bordet där han lade sig och började öppna det ;) Superhärligt var det att se och jag spelade även in det :)

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Josefinejumpforjoy.blogg.se

exitingsvillemo
0

#4 Hihi, så där är min mammas hund också, han älskar att öppna paket =) Han tar av pappret så försiktigt =) Tyvärr fick han inte vara med i år, han är så gammal och det blev så mycket folk så han fick vara hemma och slappa, som den gammelgubbe han är.

Vi har varit hos min moster och ätit god mat med hela släkten. Tomten kom ju förbi med lite klappar också =)

Ha en fortsatt trevlig Julaftonskväll allihopa =)

Ahnna
0

Min ena vovve är också expert på paketöppning. I år sprang hon fram och tillbaka mellan alla i rummet och försökte sno deras paket, ända tills vi grävde fram ett paket till henne under granen. Hon rev upp det på 2 sekunder och struntade högaktningsfullt i tuggbenet som var inuti och hoppade genast bort till granen igen och väntade på nästa paket! Skrattande

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se