God Morgon 23/12
Hihi, God Morgon allesammans. Nej jag har inte klivit upp ovanligt tidigt idag utan har inte lagt mig ännu =)
Har suttit hos en god vän och lagt pussel och druckit ett glas rött vin (eller två) och kom nyligen hem =)
Hm, vad ska göras idag då? Vi ska ju klä granen naturligtvis, sonen har ju tjatat om granen i 2 veckor nu. Det absolut sista ska handlas inför julen.
Kom på att jag inte har köpt ngn julskinka än
oförlåtligt!!!!
Blir nog ett litet julbord till middag idag, lite Janssons och köttbullar och så.
Tittar in igen längre fram under dagen, när jag har sovit lite
Hoppas ni alla får en bra dag.

god morgon!
Jag skulle ha släppt ihop min häst med en annan häst sedan första gången sedan han var typ 1år, har varit efterlängtat att få en hagkompis kan jag säga.. Men nu så ska jag iväg på introduktion på ny arbetsplats, är bra det iofs, men är förkyld och har öroninflammation så känner mig inte vidare pigg för att gå heldag…
Skulle ha bakat pepparkakor med idag :( Hade köpt glasyr på tub att prova med, har så jäkla svårt att få till glasyren bra i vanliga fall, har ingen aning om hur pass bra den är bara. Aja, ska skynda iväg strax med…
God morgon god morgon!
Här är en "vanlig dag" bortsett från att det ska göras massor av köttbullar och slå in de sista julklapparna.
Sambon köpte en fin kungsgran igår ser ut som modell "chistmas tree och steroids" skrattade så vi låg ner..
Godmorgon!
Gick nyss upp, ska packa det sista och sedan åker vi till min syster i Jkpg. Jag kommer inte hem igen innan 1 januari ;)
God jul på er alla =)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

God morgon, Dan före dopparedan :)
Kom precis hem från en mysig morgon ritt med Allan Brallan xD
Tyvärr var dom flesat av vägarna frusna så vi kunnde inte riktigt rida på i den fart han önskade, Han var en anning på tårna kan man säga men aja det är bara kul :)
Nu ska jag ducha och in till stan och köpa dom sista julklapparna (jag vet.. jag är riktigt sent ute!)
God Jul!
**Morron!
**
Här är det kallt och uschligt :(
Ska snart masa mig till stallet, det känns inte särskilt lockande när man sitter här inne i värmen framför datorn, men när man väl kommit sig iväg är det inte så farligt ;)Och i kväll ska vi göra julgodis!
Gottgott! :D

Gokväll!
Firade jul idag, så nu är det klart för i år. Blir hemma solokvist på julafton, som vanligt. (Börjar bli standard nu, av nån anledning.) Men det spelar väl ingen större roll, kan ta det lugnt imorgon och rida ut en sväng istället för att skynda iväg till släkten. Dagens resa på nära 5 timmar fram och tillbaka räckte alldeles utmärkt!
Känner mig väldigt "dressyrig" just nu och skulle vilja praktisera hos nån riktigt duktig tävlingsryttare, om bara kroppen orkade. Synd att det inte finns någon i närheten som man kan nästla sig in hos… 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se