Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 708 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 22/12

God morgon på er gott folk, hoppas ni sovit gott!

Här planeras det för ännu en utflykt, sambon ska baka lite lussekatter först bara.

Här kikar solen fram redan och vi hoppas på en riktigt skön dag.

2 dar till julafton och vi såg en fjäril igår….

LovisaJacobsson
0

#0 Oj, en fjäril!

God morgon!

Idag vet jag ärligt talat inte vad jag ska hitta på förutom att rida Lenny, men det blir till kvällen.
Fast det kan ju vara skönt att inte göra något också, dom dagarna har varit ganska få det här året xD

Jag får väl ta med mig kameran ut på en tur i solen :)

Ahnna
0

Morrn!

Har massor att göra idag. Ska fira jul imorgon, sen är det klart för i år. Det innebär att jag har en massa ätliga julklappar kvar att baka/laga/fixa och sen ska jag åka iväg till en vän och lämna över hennes julklapp. Någonstans däremellan ska jag hinna rida och handla det sista också. Samt hålla ett öga på fölen som fortfarande inte respekterar eltrådarna tillräckligt mycket… *sucka* Obestämd

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

Peppe
0

God morgon!

Idag ska vi åka och köpa foder och ett nytt bett. Ska nog svänga in på GG också, fick hem ett blad om att det var 70% (!) rea på alla täcken, sånt gillas :P

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

exitingsvillemo
0

god morgon!

Mamma och pappa är på väg hit och hälsa på, sen blir det shopping.

Sambon fick ju lön idag Tungan ute så idag ska det sista julhandlas.

Ska göra hästarna också däremellan ngnstans. Tur att affärerna har öppet länge dom här sista dagarna före jul.

Måste köpa knäckebröd till pållarna också, som ska hängas upp i boxarna, lite julstämning ska dom väl ha =)

Anna
0

Godmorgon!

Idag blir det fullt ös. Vid 1 ska jag och Linda (Thorsson) till mitt stall, ska tömköra Wilda och fota lite.

Sedan hem igen, städa rummet ordentligt. Efter det packa, imorgon åker vi till min syster i Jkpg för att fira jul och nyår där =)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

MiaMaria
0

Godag!

Hemma o sjuk idag med. Tvingade mig iväg upp på coop o köpte de sista inför jul (hoppas jag…), en ren pina va de, orkar knappt stå upp o så så mkt folk o bilar o allt, puuuh!!

I går va de snöstorm här så de blir ju en vit jul, ligger kanske 50 cm nu (tinade ihop lite förra veckan), härligt!

Hoppas ni får en bra dag!!

exitingsvillemo
0

Hihi,har fått första julklappen idag. Pappa kom hit ed en 40 tums LCD TV Skrattande Jisses vad paff jag blev…

Så imorgon blir det till att åka och handla ny TV-bänk, för denna gigantTV får inte plats just nu.

Måste köpa stativ så jag får upp den på väggen också och har lyckats få sambon att inse att nu när vi har en så fin TV så måste vi ju dessutom ha en ny soffa och soffbord Skrattande

Jag kan se vardagsrummet framför mig…

fridak
0

jag har varit i tingsryd och kikat på börjes idag. det var lite grejjer som följde med hem.

har tänkt sticka till stallet rätt snart och prova grejjer på pålle, rida och plocka in resten av hästarna.