Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 679 ggr
Lindbygarden
0

God dagens 20/12

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja så var det fyra dagar kvar till jul! Idag är det riktigt eländigt väder hos oss.. Det regnar och blåser rusk.

Så lille Fogerty har idag pyjamas på sig för första gången i sitt liv. Som med allt annat tog han det också med ro.

Nu ska vi dricka lite kaffe och sen bär det iväg för ännu lite mer julhandel och utflykt med barnen!

Ha en skön dag!

Hittade en bild till i mobilen på äldste sonen och fröken G.

[slo]
0

God förmiddag, här verkar det inte hända mycket… Alla är väl ute och jul-stressar… :/

Inte speciellt trevligt väder här heller idag, men det regnar inte än iaf! :) Ska upp till pålle sen i eftermiddag nån gång, har rätt nyss vaknat helt, legat och slösovit framför tvn hela morgonen :)

Anna
0

Goddag!

Idag ska jag bara slappa och njuta av lovet. Ska jobba lite med hemsidan också, nya bilder osv.

Ha en bra dag alla!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LinaN
0

Idag så har det vart fullt ös, vakna, slänga i sig två vörtbrödsskivor, iväg till bolaget, shoppa upp hela julbudgeten på dricka, hem, börja med att förbereda all julmat vi inte redan förberett.

Så nu står risgrynsgröten på kylning i kylskåpet så vi ka ngöra risalamalta av det senare i eftermiddag.

väntar på exet så han kommer ohc kör ut mig till stallet så jag får mockat och sen blanda foder, hem duscha, fixa håret och ta på mig ansiktet… dvs sminka mig ^^

Sen kl 15 börjar folk komma så jag har ca 20 min på mig i stallet o det ska väl gå ^^ får snabbmocka idag om inte annat….

Sen blir det julmiddag med folk från stallet och vänner och sen blir det party party ikväll med samma folk :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

LovisaJacobsson
0

God eftermiddag!

Idag har det varit riktigt skönt och slappt.
Var ute och fotade lite i blåsten, men gav upp det blåser is här!

Nu har jag precis kommit hem från en mysig barabacka tur på Lenny och resteraende av kvällen kommer med all säkerhet tillbringas vid datorn eller med den underbara boken; Månhäxan, del 6 i böckerna Trollrunor. Rekomenderas om man gillar fantasy!

Lindbygarden
0

#3 Härligt med party!!! Jag kommer jag med, gott om glögg?Oskyldig

#4 Ska genast kika på vad Trollrunor e för serie, här läser både jag och sonen fantasy.

LovisaJacobsson
0

#4 Gör det! det är margit sandemo som är författaren! :)

LinaN
0

#5 vart litet tomt utan dig, vart tog du vägen?

blev rätt lyckat igår, introducerade stallfolket med spelfolket (i rollspelsföreningen) så det vart litet pirrigt. men allt gick bra ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Lindbygarden
0

#7 Va kul att det  fungerade så bra!!

Jag somnade i vanlig ordning men barnenSkrattande