God Morgon 18/12
God morgon allihopa
sista dagen att åka till dagis före jullov, 3 veckor bara slappa :o)
vad händer idag då? Ja, jag vet inte än. Men nog ska man väl hitta på ngt att fördriva tiden med.
Ska försöka tvätta lite svans på Ideal. Tröstlöst, men måste göras.
Den hästen har en behåring som inte är av denna värld. Toppade svansen för 2 veckor sedan och nu släpar den i backen igen.
Ska försöka dela manen på Amulette också, hon har så otroligt med man och allt på en sida… Hon ser sne ut :)
Hoppas alla får en bra dag.
Gomorron.
Jag är riktigt trött idag -gäsp-
Ska gå en rätt meningslös dag i skolan idag.
Tvätta svansen borde jag med göra på Mowina… Men jag orkar inte ;)
Det får bli en mysig liten skrittur i skogen idag istället.
God morgon!
Här ska det skrivas matlistor inför julen, handlas havre så det räcker över helgen.. Måste också komma till ett bra beslut när det gäller allt..
Tvätta mängder måste jag också göra!
Ha en skön dag idag gott folk !

Hej, hej!
Ska åka och köpa foder och göra lite andra ärenden i "stan" idag. (Liten håla.) Sen ikväll ska jag iväg och träffa folk, så det blir ingen ridning, tyvärr. Men det gör inget, för donnan var så himlans trevlig och duktig igår så hon har inget som hon måste bevisa idag! 
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se

Godag!
Jätte förkyld idag men har släpat mig iväg på jobbet så ringer ni 118118 eller 118119 idag o hamnar hos en hes o kraxig person så kan de mkt väl vara jag…
Jobbar iaf till 18 o sen blir de nog sängen som de känns. Hoppas gubben har lagat mat bara ;-)
Jag har sent omsider tagit mig ur sängen, kom isäng vid halv fem imorse…. så går det när man är hos svägerskan och dricker vin en onsdagskväll…. jäkla tur att vi vart lediga allihopa. ^^ Men nu har man iaf värmt upp för helgens julmiddag/fest…. vi blir väl en 10-15 pers i vår lilla tvåa ^^
Idag ska tvätt sorteras in, och sen ska badrummet skuras rent, något luktar mögel därinne men vi vet itne vad så vi har tagit loss plåtarna på badkaret och tanken är att jag ska storrengöra därinne idag…. och slutar det inte lukta möggel så ringer jag hyresvärden och blir "a royal pain in his ass" tills jag får ett nytt badkar med en blandare som fungerar som den ska och att de förhopningsvis renoverar badrummet….
sen ska köket återerövras… massor med disk. Men nu har vi fått ett diskställ så det blir lättar när man inte måste trava disken på handdukar…. annars så ska hela lägenheten dammsugas av, och mattorna ska piskas grundligt….
Sen börjar vi väl få en hyfsad ordning skulle jag våga gissa på.
och i stallet idag blir det mockning, matblandning och kanske litet longering…. han vilade ju igår. så vi får se vad som händer. :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

God kväll!
Ganska Ok dag i skolan idag, skappa lektioner och vi hann med en tidigare färja hem :)
Hoppade av på stallet och hopptränade x)
Nu sitter jag hemma vid datorn och är lycklig över att det snart är jul lov :D