Dressyr iFokus

Dressyr

Etikett: träning
Läst 1360 ggr
denisesalomonsson
0

Så stolt över min lilla ponny! :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hejsan, tänkte berätta om hur stolt jag är över min lillgrabb just nu!  Tänkte gå ut en sväng med ponnyn igårkväll och gick upp till furuparken (en plats där det är bilbingo, disco osv.) Och bakom där finns det som en plan, perfekt ridplan måste jag säga, perfekt!                Ja, iallafall tänkte jag försöka jobba honom lite då, han har varit otroligt tjurig på sistonde, stegrat,bocka och försöka sticka, men iallafall tänkte jag se om han blivit bättre, ohja! Jag började skritta runt i volter och andra olika ridvägar, sedan började jag trava, omg, så underbar ponny alltså! Han gick i superfin form, ställd i nacken (som han nästan aldrig vill vara) och, ja vet inte hur jag ska beskriva, så underbart att sitta på honom nu när tjurigheten äntligen är borta och han har förvandlats till en sagoponny, ååh jag är bara sååå glad alltså Skrattande

Ville bara skriva av mig, och tänkte påpeka att det är super att dressyr.ifokus har öppnat,  en underbar sajt!

exitingsvillemo
0

Hej denisesalomonsson och välkommen till Dressyr Skrattande

Vad roligt för dig att det funkade så bra med din ponny. Det kanske var det han behövde? Lite krav, lite dressyr.

Kul att höra att du gillar sajten hoppas verkligen att du ska trivas.

Mvh Anna, Medarbetare på DiF

denisesalomonsson
0

#1 tack!

Jo, de måste nästan varit så, vi ska snart börja ta privatlektioner i dressyr, otroligt glad :D

Lindbygarden
0

Hej och välkommen! Va roligt att du gillar dressyr.ifokus!

LovisaJacobsson
0

Välkommen! Visst är det underbart när det verkligen stämmer?!

MiaMaria
0

Hej och välkommen till DiF! =)

Kul med fler från Östersund! /Mia Medarbetare på DiF

denisesalomonsson
0

#4 Ja, mer än underbart! :)

#5 Jaså, är du också härifrån? :)

MiaMaria
0

Japp bor inne i Östersund, är ursprunglingen från Offerdal o Aspås =)

Marrsson
0

Hahaha Lite OT men ni får inte kalla oss för DiF !!!! De är ju för sjutton Djurgårdens IF Tungan ute Hahahaha De måste ni lösa ha ha ha

Dem vill inte jag bli förknippad medFlört

// Marielle

-Ucbus.. förevigt i mitt hjärta..