god morgon 17/12
Ja god morgon på er!
Har lite on i munnen idag men det är nog snart borta, hoppas jag!
Idag ska jag packa lite sten,skriva låååång matlista och framförallt ska vi arbeta fram en webhandel för whiskey on the rock rocks, stekstenar och de nya pizzastenarna! Sen ska jag också fortsätta att undersöka den tyska marknaden.. Jätte spännande ska det bli och jag tar tacksamt emot tips om olika webhandelslösningar!
Vädret är fuktigt och grått:o(
Ha en skön dag i dag gott folk!!!

Det är en ganska god morgon här, med varm choklad och saffransgifflar. 
Ska ha möte i Gävle i eftermiddag om en ny medeltidsförening som jag hoppas kunna starta upp tillsammans med några nya bekantskaper. Får se hur det går…
Ska försöka komma ut och rida en sväng innan.
Sajtvärd för Medeltiden iFokus
Medarbetare på Galopp iFokus
www.stuteriprecious.se
God Morgon!
Usch på mig, har inte skrivit i en god morgon tråd på flera dagar.
Vad händer idag då? Hm Ska ge Amulette och Pucco en ordentlig rykt. Försöka övertyga Pucco om att det faktiskt är helt ofarligt att lyfta på hovarna.
Lyfter och lyfter, men han vill inte inse att det faktiskt går att stå på 3 ben utan att få tuppjuck.
Men världens goaste är han ju iaf. Kröp upp i knät igår och bara mös.
Vi har kollat upp lite web-shopper Jasmine, men jag vet inte om jag hittat det jag vill ha.
Inne på startaeget.ifokus finns det tips om olika webhotell.

Gomorgon!
Har just segat mig upp ur sängen med en förkylning krypandes strax bakom mig. Ska hämta de där åbäket till bil idag, ringa runt lite och fixa lite mer julklappar. I kväll blire nog en tur till svärmor, pratade om de igår iaf.
+ grader o tö här idag, men de är rätt bra ändå, så de blir nån ordentlig botten, förut har de ju bara varit lössnö rätt upp o ner. Visst härligt o rida i men eftersom jag har knölat in alla mina hästar under huven på en skoter nu så gillar jag en bra botten bättre ;-)
Ha en bra dag!!
morrn, har inte sovit något kvalitativt inatt…. oroar mig väl en massa för ekonomin…. ligger många kronor back änsålänge… Men det reder sig väl snart får jag hoppas.
Ska packa några smågrejor som jag sålt på tradera, så nu ska jag väl iaf ha råd att köpa morötter åt hästen.
Vädret är fuktigt och grått och inte alls inbjudande att gå ut i.
Har hittat en tjej som gör jaktklippning för 250 kr, så hon tar nog inte mkt mer än 100-150kr för en täckesklippning på min bebis… har tagit hem hans regntäcke för lagning, så det ska jag göra nu i veckan är det tänkt, så kan han ha ett innetäcke under rengtäcket sen när han är klippt. Ska även hämta några täcken hos en väninna som bor här på gården, och ska se över vad som ska lagas var och om de behövs tvättas. icke att jag lägger ett skitigt täcke i min symaskin…. :S
annars fudnerar jag på att longerhoppa min häst idag, sätta upp ett hinderstöd och en hink med bom på och sedan låta honom hoppa över när man longerar förbi… Så han får tänka litet vart han gör av benen. Ska inte göra något jäteavancerat när han var så duktig igår men litet skoj får man allt hitta på :D
Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.
Goddag!
Slapp dag i skolan, hade 2 seriösa lektioner bara. Slutade 12.30 (slutar egentligen 13.00 på onsdagar) och jag har suttit här sedan dess. Äter lite nu och kikar runt efter en ny skärm på internet, den jag har är glapp som tusan, riktigt irriterande :P
Ikväll blir det bara slapp.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Godkväll!
Skolan har varit helt Ok, ingen gympa (även om det är kul) och film nästan hela dagen :)
Förstår inte varför vi går i skolan den här veckan vi gör ändå inget vettigt…
Efter skolan hoppade jag av bussen på stallet och red Dressyr på Lenny i paddocken och sedan var det avslutning på lektionerna. Hoppduell!
Jag och Kusinen vann på väldens coolaste gamla arabtant :)