Hingsttips till min donna önskas!
Nästa säsong är det dax igen! Vill ha en riktigt bra hingst som är tillgänglig här i sverige, vill inte resa långt med sto och föl.
Hon är e: Weltbürger- Bellini -Cyrano.. visade med 88787.. Hon är av god modell, mkt vackert huvud, bra hals och överlinje, ngt vinklad bak..
Så mkt goda ben samt mkt god trav önskas hos hingsten, gärna avkommor som också kan vara attraktiva på marknaden..
Hon har lämnat klass I och diplomvinnare med Dionysos och Bocelli.. Hon får stora barn och jag tycker att hon i typ släpper igenom mkt från hingsten..
Jag önskar mig en riktig kanon som jag kan spara. Alternativt samarbete med mkt seriös och ambitiös ryttare.
TAI och FAI fungerar..
Så shoot!!!

Jag väntar fortfarande på bild på henne ;-)
Ska fundera på hingst =)
Har du inte sett henne? Jösses, jag har bara "står och hänger i hagen bilder" nu e hon dessutom bra rund om magen
..Ska se om jag kan ordna länk till borängs som vi köpte av..de har en bild ( ingen hit men en bild) Där kan ni också se henne son olver som fick 888989 på tre års (delad etta+ diplom och biljett till finalhelgen på flyinge..)
Här kommer länk!
Gå in på hästar till salu och rulla ner så hittar ni Gabrielle, Oliver och en liten bild på min lille Fogge också!

just ja den bilden har jag ju sett, så dum jag är! Hon är fin fröken G! Lite brett ansatt hals kanske, vad jag kan se av den bilden iaf, men hon är fin =) Av nån anledning mkt finare än vad jag förväntat mig, skumma dumma jag ;-)
Ja hon är fin! Man får tänka på att hon också fått 6 föl lillsnorpan!
(förstår du varför jag ngnstans blir lite småsugen på att sätta igång henne
)
Här är Diabolo e: Dionysos http://www.blup.se/sv-SE/horses/162912-diabolo-swb klickar ni på bilden så blir den lite större!

Jag gillar De Niro-hästar/blodet och eftersom det värkar ha gått fint förrut så skadar det ju inte att ta igen ;) Finns ju rätt många hingstar efter De Niro även att välja på och det är ju attraktivt att sälja. Sedan om det är det rätta att passa ihop med just Gabrielle är ju sämre på att se, men gissar på att det inte är så illa eftersom man redan tagit det en gång…
Jag har missat föresten, hur kommer det sig att hon inte är igång och rids någonting? Har hon någon skada eller har hon bara hamnat i avelsboxen och kommit ur träning?

Ja jag tror de e därifrån jag fått de, de "klassiska" avelstoet som mer eller mindre fått föl varje år ;-)
#8 Hon har varit i avel sen hon var tre år men har inga skador. En röd tråd är att hon lämnar bra med Donnerhallblodet..
Har kikat lite på De Noir och Dionysos igen men även Don Romantic som verkligen lyser starkt med sina treåringar, ruskigt bra har de gått!!! Bocelli känns som ett säkert kort men även Don Primero känns som en hingst som man borde använda då han lämnat så fantastiskt bra! De Niro själv kostar ruskigt mkt pengar tyvärr
Sen utmanar lundgrens hingstar Hampton, Damsey och Falsterbo!

Nej nej och åter nej till Don Primero!!!
Heja Don Romantic ;-) Berättade jag de att Cavallo ska gå bruksprov i vår på tal om honom?

Jag gillar inte heller många Don Primero-avkommor, även om det finns trevliga och väldigt bra så slår det egenom stort och tungt allt för ofta värkar det som och jag upplever flertal som sövliga och väldans tråkiga i huvudet…
Hampton gillar jag starkt! Gillade His Highness, hade varit intressankt att se hur långt han hade kunnat gå…
Vad är Cavallo för någon MiaMaria?

Haha vi har lite olika uppfattning av DP avkommor tror jag =) Dom jag träffat har alla utom en varit stora as, höga, smala o långa och utan utstrålning (mörkbruna utan tecken dessutom) med knasiga skallar, mkt speciella. Men dit räknas inte lilla Aqua, min älskade lilla hårboll, 160 cm, rätt normal i sin byggnad o helt underbar i skallen =)
Men röra sig kan dom ju. Men jag anser att han inte e mkt bättre än andra hinstar om man slår ut de på kvot, något bättre men absolut inte nå värstin värst.
Cavallo är en 2 åring hos Sigrid e. Don Romantic, tror jag visade nån bild på honom i nån träd där de kom in på höga strumpor!?

På mitt innerstan-jobb så står en liten (jag brukar säga att hon är en utav ponnyerna
) framgångsrik DP avkomma som är rättså mkt tvärt emot vad min bild är utav DP-avkommor. Liten, nätt, rörlig, kvick och trevlig i huvudet. Jag hade i början jätte svårt att se hur hon kunde vara efter Don Primero, är så not my picture utav de flesta DP-avkommor jag stötter på som är så jäkligt stora och slöa…

Pm:ar dig
Ja His Highness var en fantastisk hingst och hade han varit i livet hade jag använt honom!