Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 1231 ggr
Lindbygarden
0

Go dagens 16/12

Ja god morgon e det för sen för så det får bli en go dagens istället!

Just nu är jag i mörbylånga, har varit hos tandläkaren.. Brrr.. inte så kul direkt men ett måste.

Sitter och klurar på hingst inför nästa säsong, och är redan nervös för fölningen i vårTyst

Ska handla lite innan vi far tillbaka hem..

Ha en skön em gott folk!

Ahnna
0

Skulle rida idag, men livet kom ivägen. Nu börjar det bli mörkt så det är ingen idé att ge sig ut. (Rider inte i mörkret själv på halvtossig-överskottsenergi-häst.)

Har slagit in julklappar och packat en låda som ska skickas till Irland, så det blir väl en vända till Posten senare.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LovisaJacobsson
0

Eftersom jag hade en fruktansvärd huvudvärk i skolan igår stannade jag hemma idag.

har inte gjort speciellt mkt letat lite släktingar till Lenny och går och väntar på att jag ska hämta ut mitt ländtäcke som jag vann på sjöhagens hemsida :)

LinaN
0

jag har legat o tittat på hästfilm halva dagen ska snat ut till stallet o gör airodning. ev ska jag rida litet eller så blir det litet longering idag med. Han gick som en klocka igår och vart superduktig.

galopp i bägge varven och på kommando :D

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

MiaMaria
0

Jag sitter o jobbar, kvar här till 4 o sen blir de till Krokom o hämta bilen som är på service. Lite sur e jag, skit bil, skulle gå på 1700-1800 o serva den men han hittade nå fel på bromsarna så de skulle gå på yttligare 1500, de e 1500 jag verkligen inte har nu inför jul. ska betala skoterns försäkring samt alla dessa julklappar, mammas 50års present, ny skoterjacka mm oxå o de har jag verkligen inte råd med nu. Brukar inte behöva bekymra mig för ekonomin men nu kommer verkligen allt samtidigt =( Så just nu känns allt som skit, men de lär ju ordna sig

MiaMaria
0

De här e inte sant, nu ringde han igen o nu skulle de gå på yttligare 1300, jag blir snart galen!!

Lindbygarden
0
MiaMaria
0

Får väl se vad kalaset slutar på nu då, får hämta bilen i morgon, än uppe i 4500 o jag valde just han för han har bra priser, tänk om jag servet den på saab, då hade def varit de dubbla… Nån som vill köpa bil?? ;-)

Anna
0

Goddag!

Riktigt bra dag idag måste jag säga. Hade mycket betygssnack i skolan, fick veta följande:

- MVG på fysikprovet (½ fel bara)
- MVG på engelskaprovet
- VG i slutbetyg i franska denna termin (med god chans att höja mig)

Sedan har vi även fixat min nya dator :D Så nu är jag glad och kan slappa resten av kvällen för vi har inga läxor.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

[slo]
0

#8 Grattis! ;)

Jag har en såndäringa jobbig period just nu… Försöker leta upp något som verkar roligt att plugga till nästa höst, blir antagligen utan arbete till våren och hittar inga nya som passar. Dessutom är jag på jakt efter ett träns som inte kostar skjortan, antingen spanskt eller enöras western, mörkbrunt… Suck!