Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 748 ggr
Lindbygarden
0

God morgon 15/12

God morgon gott folk!

Nu ska vi snart fara till dagis. Idag ska jag fortsätta klura på hästeriet. hade ngr här igår som kikade på hästarna. Verkade vara mycket bra folk så det kändes bra.

Sambon ska tala närmare med ägaren till det hus vi hoppas kunna köpa. Sen är det fortfarande en del klappar kvar att köpa etc..

Så vad ska ni hitta på idag?

MiaMaria
0

Godag!

Kort arbetsdag idag, 8-11 så ska ränna lite på stan sen o kolla lite julklappar. Blir nog lite klappinslagning sen och säkert lite städning o diskning som vanligt… Inte så rolig dag med andra ord. just ja, ska besvara massa mail som jag försummat i helgen, förlåt Lindby Skäms

Lindbygarden
0

#1 grgrgr vof voff! Kyss behöver dina råd och tycker du kan ta upp min röde guldklimp.. han kommer bli perfekt åt dig!Oskyldig

LinaN
0

Idag ska jag till läkaren och ev få en diagnos på en grej som besvärat mig (vill inte gå in djupare på det) men det är inget livshotande iaf. ;)

nacken känns bättre idag, men vet fortfarande inte om jag vill jobba imorrn för känns dumt o överanstränga mig innan musklerna läkt…

annars så hade jag tänkt rida idag igen. blir väl litet i paddocken, nu när den inte är frusen längre…. försöka se om jag kan få galoppskänkel på ridbanan idag ^^

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ahnna
0

Hej, hej!

Kan inte bestämma mig för hur jag ska göra idag. Antingen rida och sitta hemma resten av dagen och elda upp värmen, eller åka och handla mat, födelsedagspresent och julklappar till snart-ettåriga brorsonen. Det är nåt som jag måste göra den här veckan, men gör jag det så är huset svinkallt när jag kommer hem. (Måste åka cirka 5 mil enkel resa för att komma till köpcentret, så det tar ett tag att åka och handla.)

Förresten, vad köper man till en ettårig pojke som älskar knappar, lampor och saker som blinkar? Jag tyckte att en mobiltelefon borde vara perfekt, men det tyckte inte föräldrarna… Oskyldig

Har förresten bestämt mig angående gårdagens dilemma, vad jag ska ge brorsan och hans fru i julklapp. Det får bli en modifierad variant av rocky road (choklad med godis i), mintkyssar, kanderade äpplen, biscotti (skorpor) med kanel och kardemumma, samt glöggkokad julskinka om jag hittar okokt skinka till ett bra pris. Tror ni att det funkar? Funderar på om man ska slänga in några apelsiner med nejlikor i också, för doftens skull. Hur transporterar man kanderade äpplen på ett bra sätt? (Har nästan 15 mil till brorsans hus.)

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

LinaN
0

#4 och JAG tycker jag bor i obygden ibland :D skämt åsido, du har ju 25-30 mil närmare din familj än vad jag har….

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Ahnna
0

#5 Jag har närmre än så till civilizationen, men det ligger ett stort köpcentrum med IKEA och en massa såna där "stora" affärer cirka 5 mil härifrån. Tänkte åka dit och snoka rätt på en leksaksaffär. De har ett stort Coop också, så jag kan handla mat samtidigt.

Sajtvärd för Medeltiden iFokus

Medarbetare på Galopp iFokus

www.stuteriprecious.se

ThunderClap
0

god dag!

Jag har häst-ledigt idag då medryttaren är ute, har ringt en del samtal jag behövt göra, plockat lite hemma osv.

Har hundvakt med minihunden och vi var inne i stan på mammas jobb på förmiddagen och socaliserade lite med de andra hundarna där och tränade på att vara duktig med läskiga gamla tanter som ville klappa honom.

Har ätit lunch nu och ska ut med dagmattehunden och jobba sedan med honom.

Anna
0

Goddag!

Hemma med huvudvärk, har ändå inga lektioner idag.

Ska försöka ge mig på min nya dator idag, som gick sönder efter 1 dag pga felaktigt installerat ljudkort… Suck.

För att få ordning på den måste jag hitta ett tangentbord med sladd då mitt trådlösa inte fungerar i felsäkert läge. Hm, får be mamma gå och fråga alla grannar :P

Ikväll blir det slapp. Förhoppningsvis framför nya datorn istället för den här gamla klumpen ;)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

LovisaJacobsson
0

God eftermiddag!

Har varit i skolan idag, ush och fy så segt det är specilett med bultande huvudvärk nonstop!

Nu ska jag äta och sitta vid datorn och sdena upp till stallet och ´försöka skritta ut på pollyn lite i mörkret (med pannlampa och reflexer såklart!)