Huvudbry
Vi har hittat ett hus som vi gärna vill köpa samt stallplats fick jag tummen upp på precis nu..
De har två stallplatser kan ev ordna tre..
MEN nu vet jag inte alls hur jag ska göra för jag har ju två SWB unghästar och ett fölsto som ska föla i vår..
07 ligger närmast inridning men han är hoppstammad, fölstoet är ett kalassto men hon går ju inte att rida..
Så hur sjutton ska jag kunna välja??

Kanske någon häst kan stå längre bort tills vidare och stallplats kanske går att ordna fler utav?
Unghästarna vill du väll utbilda själv, så de går ju inte att låna ut, utan det är ju fölstoet.
#1 Japp .. har lagt ut annons här om att jag kan låna ut Gabbie en säsong..
Sen kanske jag ändå inte hinner ha igång tre ridhästar men vill ju gärna välja i lugn och ro..

Nu är jag bakom, Gabbi går inte att rida, vilken är den tredje ridhästen att hålla igång utöver unghästarna?
Jag tänker att det ändå är lite mindre skötsel på ett fölsto som står än unghästar, finns inga lösdrifter för fölston/stuterier som själva har det där du kan ställa in henne, kanske en bit bort, men betala en summa för att få full inackordnering och bara åka ut ibland?
Jag tänkte lite längre fram i tiden. Men det måste bara gå att lösa på något sätt…

Nej men vad e de jag hör, du vet att ajg aldrig mer kommer prata med dig om du gör dig av med Gabbi 
#5 hahaha! Frågan är bara hur jag ska få plats med alla!
Fogge är numer nästan 1.50 i mankhöjd och över bak.. han e 8 månader!!! Kommer bli stoooor!!! Ngt för dig Maria???
Därför låna ut så jag får den fölisen hon väntar nu..
MEN om jag sparar gabbie och hennes barn så blir de ändå fyra hästar när hon är ombetäckt… hur göra då då?

ringer dig sen ist, jobbar till 11 så har all tid sen ;-)
#7perfekt!
(många pussar idag)

Upprepar igen, men det måste ju gå att få tag på fler stallplatser i framtiden?
#9 Japp men jag ska ha råd också:o)
Däremot är det ont om lösdrifter för unghästar och jag vill ha såpass nära så jag kan åka dit ofta..

Bokat o bestämt över telefon ;-)
#11 hahaha.. japp..sen får vi se om det går att lösa så!