Dressyr iFokus

Dressyr

Etikettgod-morgon-trådar
Läst 595 ggr
LovisaJacobsson
0

Godmorgon 13/12

Godmorgon!

Vad ska ni hitta på idag?

Själv ska jag snart upp till stallet och träna lite lucia sånger och rida.
Ikväll har vi (ridklubben) blivit hyrda att lussa på gullmarsstrand så då får vi se hur det går… "/

Lindbygarden
0

God morgon!

Här ska det röjas på övervåning.. Samt jag har lite att klura på gällande hästarna då vi siktar på att byta hus framöver..

Hoppas ni får en underbar dag gott folk!

Peppe
0

God morgon!

Har släppt ut hästarna idag på morgonen. Är fortfarande sjuk så ska vila nu på formiddagen. Frammåt 1 ska jag nog försöka ta mig bort till stallet och rida en liten sväng i skogen sen ska det plockas in hästar. en av lösdriftshästarna är sjuk så han har flyttat in för tillfället tillsammans med sin kompis.

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

Peppe
0

… och efter det ska vi nog till kyrkan och kolla på Lucian =)  Tror att Haag här inne ska kröna den nya Lucian eftersom hon var Lucia förra året, får man ju inte missa ;)

Medarbetare på ~`Dressyr´~ och ~`Harry Potter´~

LinaN
0

Just nu är frukost högst upp på listan över vad som skra göras.

åker till stallet om en timme och mockar o gör iordning, sedan så kommer vi att vara redo att lussa för grannarna med våra hästar till kl 15.00, så innan dess ska jag hunnit ordna nån form av luciautspökning till mig och hästen….

ska ev se om vi inte kan våldgästa svärmor på en luciafika.

Yesterday starts tomorrow, tomorrow starts today.
Today is a gift, that's why we call it the present.

Zaphix
0

Jag ska strax iväg till stallet och rida ut. Ska pynta hästen med glitter. :)

Sedan ska jag iväg och köpa alkohol tills ikväll då vi ska ha fest för en kompis som fyller år. Blir nog riktigt kul. :)

"Slåss med drakar, befria prinsessor, döda varulvar.. Det är att leva."

Min och Dackes blogg

Anna
0

Godmorgon… ;) Gick nyss upp.

Idag ska jag koppla in min nya dator och min nya skärm, annars vila bara. Wilda får stå idag också, hon har en växtperiod och har ändå varit så duktig på sistone, så..

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se